bambi

Nanashi får en goodiebag!





Nanashi 
om Våra inneboende:
Jag träffade världens största spindel i min walkin-closet och fick panik... Maken fick fånga den och släppa ut den i trädgården långt från huset. Jag var livrädd och vägrade att gå in i garderoben i flera veckor så det slutade med att jag bara slängde in ren tvätt genom dörren som jag sedan snabbt stängde. Det var nästan så att jag ville byta walkincloset med maken eftersom jag aldrig hade sett en spindel i hans. Men min snälla make erbjöd sig att städa upp hos mig samtidigt som han gick på spindeljakt och nu vågar jag gå in igen, men jag är väldigt försiktig och tittar noga :-)


Tack för att du delade med dig  :) Det kommer snart fler goodiebags!


P.S. Jag vill bara påminna er om att ni jättegärna rösta på mig till Mammablogg Galan (man kan rösta en gång per dag) i kategorierna "Bästa mammabloggen" och "Bästa vardagsmammabloggen".
#1 - Karen

Why is it that we are so afraid of spiders when they are so much smaller than us? I am thankful to have a husband and 3 sons to protect me from the spiders when they come to visit.

Glad that the closet is now safe from intruders.

Great blog!

Kram from Canada,

Karen XOXO

#2 - Nanashi

Vad roligt! Tack så mycket!

#3 - Fred

Röstar gärna om du har lust att slänga in en röst för mig... Kolla in på bloggen! :)