bambi

Nästan så att man längtar till vintern...
En utav mina absoluta favoriter i Odd Mollys vinterkollektion är dessa underbara vantar. I must have them!



Dom heter #934 Pigtail long mitt i färgen winter white. Det finns även en matchande mössa som är otroligt fin!! Om man vill att dessa vantar ska värma ens händer i vinter så kommer man få betala 1300 kr för ett par och mössan kommer att gå loss på 1200 kr.
#1 - Martina

OMG förälskelse vid första ögonblicket!

#2 - Marita

Shit vilka snygga!! Men allvarligt....1300:- för ett par vantar....nu har de väl ändå gått överstyr! :-o

#3 - Maria

Jättefina! Ser dock inte särskilt praktiska ut, de är ju så glest stickade att man ser huden genom... Måste bli svinkallt om det blåser!! Nä, för 1300 skulle jag vilja ha BÅDE snygga och praktiska vantar. Men visst är de fina att se på och är man inte särskilt frusen om händerna funkar de säkert! :-)

#4 - Emelie och lilla familjen

Jag som glömmer vantar på bussen och i omklädningsrum alltid stickar mina egna vantar.. då kan man alltid fixa ett nytt par (eller en enstaka vante) utan att ruinera sig.

Fina var dessa vantar dock.!

#5 - ♥anna♥

Fantastiskt fina men jag skulle aldrig lägga de pengarna!