bambi

På min badrumshylla
I min gamla blogg så hade jag en kategori som hette "På badrumshyllan" där jag då och då visade lite saker jag hade på badrumshyllan just då. Jag kan sakna den kategorin ibland (jag vet inte om ni också gör det?) men nu så har jag inte en lika snygg badrumshylla som förut och då är det inte lika roligt att fota den. Men jag tänkte ändå dela med mig av två produkter som jag har provat* nu i en vecka som jag gillar.


Det är en cleanser och en ansiktskräm från Stockholmsgruppen. Dom var båda väldigt milda och sköna att använda. Jag gillar den svaga doften av vanilj och frukt. Rengöringen gjorde verkligen rent ansiktet utan att några mascararester fanns kvar under ögonen (vilket det gärna blir med andra tycker jag). Produkterna är inte heller testade på djur.



* För att förtydliga så fick jag dessa produkter i en goodiebag. Jag brukar inte blogga om allt jag får i goodiebags utan jag bloggar bara om det om jag gillar det, men jag vill ändå vara tydlig med att jag har fått produkterna.