bambi

Påskkläder till barnen!
Jag älskar verkligen me&i's kläder och dom har väldigt söta påskkläder nu till barnen. Synd bara att man nog inte hinner få dom innan påsk. Men dom har ett specialerbjudande nu på just dessa kläder mellan 21-25 april.




Andra fina påskplagg till barnen som jag gillar är dessa:



Finstickad kofta från Po.P., t-shirt från Småfolk och en tröja från Småfolk


P.S. Jag vill bara påminna er om att ni gärna får rösta på mig i Mammablogg Galans omröstning (man får rösta en gång per dag, så rösta! rösta! rösta!) i kategorierna "Bästa mammabloggen" och "Bästa vardagsmammabloggen". 

#1 - jis

Jag skrev precis ett inlägg om drömmar, och kom att tänka på att du väl undervisar i psykologi.. ? Lägger du stor vikt på drömmar när du undervisar?

#2 - Sussi

Hejsan



Hur gulliga som helst. Undras om man kan sätta sina barn och krympa lite gran :) :) Ja man blir ju lite avvis.

Så söta barnkläder som de nu kommer med.



Ha en hel mysig söndag. Med massor med sol & värme

Krammiz

Sussi

#3 - tangirrl

vi har den första bodyn från meandi som lillebror ska få och ha i sommar! :)