bambi

Prime boots till halva priset!

Just nu har Campadre en kampanj på Prime Boots med hela 53% rabatt. Jag funderar på att köpa ett par som blir perfekta till hösten, så behöver man bara betala 1800 kr istället för 3500 kr som dom kostar annars....

Här är mina favoriter:

 

Men jag har hört att Prime bootsen är ganska små i storlekarna? Någon som har ett par och kan bekräfta detta?

#1 - caroline

Hej!

Dom är absolut inte små utan snarare stora i storlek men dom rekomenderar att man tar sin normala storlek, vilket jag gjort i mina och då får man man på en lite tjockare strumpa i.

#2 - Maddie

Hej! Jag har två par och de är snarare stora i storleken, säger som en här ovan att man får plats med en extra strumpa i. Tror du ska ta din vanliga storlek :)

#3 - Tina

Jag har en storlek mindre på mina än brukar ha så små är dom inte. Inte mina höga i alla fall. :)

#4 - Anonym

Jag är totalt förvirrad över varför de beskrivit dem som "små i storlek".. jag har de svart höga med dragkedja bak, och de är stora!

Har de skrivit fel eller är det ett gäng felkonstruerade Primes de kränger billigt?;))