bambi

Shoppat lite bling-bling
Jag kan inte göra så mycket annat än ligga och titta på tv och surfa runt på datorn (när jag inte sover dvs). Jag har budat en massa på Tradera och så har jag klicka hem lite smycken från Campadre. Jag blev väldigt kär i örhänge-setet från Kitson som det var 56% rabatt på, istället för 800 kr så kostade setet i 18 K guldplätering bara 349 kr! Sen så blev det förstås ett Humanity armband, i vitt denna gång. Tänker mig att det kommer vara snyggt i sommar när man är lite brun!

#1 - tangirrl

ifall du slänger ut Zack och Leahs kläder nån mer gång på tradera så säg till! Nu ska vi ju få en liten bebis i juni här så jag är jätteshoppingsugen ;)

#2 - Madde

Hej!



Jag har startat auktioner i bloggen nu, där alla vinstpengar går till att återförena min dotter med sin pappa!

Det finns också auktioner på FB http://www.facebook.com/home.php?sk=group_183812021641028&ap=1!

Välkommen in o se om du hittar något som passar dig!



Mvh Madde

#3 - Marie

Snyggt armband! Jag köpte likadant på Campadre :-)