bambi

Strul med bloggen - ska fungera bättre nu!
Dagligen så får jag kommentarer och mail från läsare som har strul med att komma in på min blogg, sen jag bytte design. Till och med Apan hade fått två kommentarer med hälsningar till mig att det inte går att komma in. Jag har pillat och ändrat en del med bloggen och hoppas att allt ska fungera smärtfritt nu.
#1 - Anonym

Däremot blockar mitt antivirus Avast din blogg, även om jag lägger till den som undantag! Så varje gång jag vill läsa måste jag stänga av den :( riktigt konstigt

#2 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

En bugg som verkar finnas kvar (för mig) är att om jag går in på din blogg via Bloglovin' och hamnar direkt på ett inlägg (med kommentarsmöjlighet) och ÄNDÅ klickar på "kommentarer" så hamnar jag hos Allt för Föräldrar. Har hänt innan också.



Vet inte om det är hos Allt för Föräldrar, Bloglovin' eller bland dina koder det brister ;-)

#3 - Sara - pillrig pysslare, mamma & aktiv cambridgare!

För mig fungerar det tipptopp!

#4 - Malin

Åh, nu kommer jag in på din blogg igen!! Pillandet har alltså funkat!

#5 - arasen

jag har inte haft några problem alls med att komma in..

#6 - Carola

Nu verkar det funka för mig, hurra! Och jag har Avast som antivirus, det har fått tuppjuck nu ett tag när jag försökt titta in hos dig...

#7 - Abovo

Avast antivirusprogram började strula för mig redan för en vecka sedan, med alla sidor jag surfar in på och jag har helt sonika avinstallerat Avast och valt ett annat antivirusprogram. Så det är inte din sida som är problemet utan Avast. Alla sidor visades som "malware" helt plötsligt, otroligt irriterande! De har tydligen fixat det nu och det berodde på en felaktig uppdatering från Avast, men jag tröttnade innan de fixade till det...

#8 - Spunk

Och för mig fungerar den toppen sen du bytte design!

Med den förra så tvärdog min mini-pc, trodde först att det var den det var fel på, men när jag sedan skaffade mig en ny, så fortsatte problemet. Men nu kommer jag in utan att datorn krachar =)