bambi

This just in....

 
Jag sa faktiskt inte åt honom att göra detta, utan han kröp in i den imorse helt själv...


Jag fick en glad överraskning när jag kollade mailen idag - nämligen att jag vann LG-tvättmaskinen! Jippee!! Allt tack vare er fina läsare som kommenterade och kommenterade. Ni har verkligen varit underbara! Jag måste fixa fler fina goodiebags till er så fort jag blir helt frisk!

Tusen tack till er och till LG!
#1 - Camilla

Vad roligt! :) Grattis, det är du värd! :)

#2 - Bettan

Åh, vad roligt! Grattis :)

#3 - Luxxie

Oh! Grattis! Gud vad kul, så vårt kommentar spammande lönade sig. Är superglad för er skull!

#4 - Becca

Vad skoj att du vann! :D Grattis! :D

#5 - Annelie

Grattis, Vad kul!!

#6 - N

Åh, GRATTIS! Känner mig så genuint glad för er skull. Hoppas den kommer att fungera fint i mååånga år :)

#7 - Andrea

åååh va kul!

Grattis!

#8 - Mia

Jippi!!! VI vann! Eller i alla fall ni!

#9 - Jennifer

GRATTIS!

Det var ni verkligen värda! Det lönar sig att vara en inspirerande och positiv människa med hjärtat på rätt ställe, det är du ett levande bevis på!



Och det verkar ju som att fler än bara du är glada med tanke på bilden.. ;-) Ha det så kul med er nya tvättmaskin och krya på dig!



/Kram

#10 - Julia

VAD ROLIGT! Grattis, det var du verkligen värd!

#11 - Sussi

Men Grattis!!! Jag hoppade att du skulle vinna den.

Den är du värd efter allt vad som har hänt.



Häftig bild!!!!



Ha en mysig kväll jag tror att ni kommer att vara mycket Glada i kväll & kanske firar ni det med nå spec. Som en god middag. & ett gott vin till.



Krammiz

Sussi

#12 - Marie

Grattis! :-)



Men ett tips, låt honom inte vara i torktumlaren. Tänk om Leah stänger och då blir han fast där inne utan luft...

Vår lille V gjorde likadant och vi tyckte det var ganska kul tills min mamma undrade vad som hände om vi eller någon annan råkade stänga den...

#13 - Linda

Så kul! Grattis till bästa vinsten ju!

#14 - Petra

Grattis! Känns kul att ha bidragit till det! ;)

#15 - Emelie

Grattis! :)

#16 - Mia

Grattis!!!

#17 - Jessica

GRATTIS! :D

#18 - Beatrice

Grattis till vinsten! Vad roligt, jag hoppades verkligen att ni skulle vinna! =)

#19 - Martina

Nämen oj! Grattis!!

Gud vad kul att man fick vara med och kommentera fram den här vinsten!!

#20 - Angelica

Åh så glad jag blir att du vann den!! Gud så roligt!! Det var verkligen skönt att höra. Grattis grattis!

#21 - Sofia

GRATTIS

Kram Sofia!

#22 - Mimmi

Det är nu alla vi som kommenterade fick komma och tvätta och testa maskinen va? ;-) Jättekul att du vann! Stort grattis!

#23 - Erna

Underbart, stort grattis:)

#24 - Sara

Men åh vad underbart roligt, stort grattis till er!!! KRAM!

#25 - Sandra Michelle

Åh! Grattis! :) Vad roligt!

#26 - Lisa

Grattisgrattis! :D Vad roligt!

#27 - LADY DAHMER | en fantastisk blogg som alla borde läsa!

grattis! Va roligt! Och va avis jag blir! (fast jag har en superbra redan. haha)

#28 - Therese

JA! Vad roligt!!!! Grattis!

#29 - Milo

Grattis, känns bara roligt att få ha bidragit lite till vinsten med kommentarer :)

#30 - tangirrl

Grattis!!!

#31 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Grattis, vad roligt! Hoppas nu att det är en riktigt bra tvättmaskin! :)

#32 - Annica

vad roligt! Grattis!

#33 - Emelie och lilla familjen

Härligt att rösterna räckte! Grattis!!

#34 - Mia

Åh va kul att du vann! Grattis!:-)

#35 - Rita

Kul att du vann! Grattis till vinsten!

#36 - Sofia

Åh va kul att du vann! Grattis till en ny hushållsleksak :-D

#37 - Sofi

Grattis!!!

#38 - fröken K

Så roligt! Grattis!

#39 - Belinda

Åh va kul! :D

#40 - Sandra

Hurra, hurra, hurra! Grattis!

#41 - Diana

Åå va kul att du vann tvättmasinen, jippi!!

#42 - Josefin

Vad skoj! Skönt att någon som verkligen får användning av den vann! :)

#43 - Madeleine

Grattis till den nya tvättmaskinen.

Ha en skön helg.

Madeleine

#44 - Sanna

Vad roligt att du vann, de är du värd!



Kram Sanna

#45 - Sarah

Grattis! :)

#46 - Norea

Tänk att du vann den...så jätteroligt att allas små kommentarer i bloggen bidrog till detta! Vi måste få se underverket "in action" sedan. De var väl extra stor trumma och andra fiffigheter på den om jag minns rätt.

#47 - Malin

Åh, underbart! Stort grattis!!