bambi

Tyck synd om mig!
Klicka på bilden här nedanför, så förstår ni varför ni borde tycka synd om mig....

#1 - Susanne

Då var det vattkoppor Zack hade :-)

#2 - Soffan

Åh din stackare!! Jag tycker synd om dig!!!!!! :-(

#3 - Jane

Tycker oxå synd om dej! Kram

#4 - Andrea

åh neeeeeej! gud min brorsa hade det i början på året (vuxen) han som smittade min son. Och det är förjävligt att ha det som vuxen tydligen. hoppas hoppas att han hade värsta tänkbara och att du kommer undan lindrigt, Det finns både special poxicliin skum och kylbalsam och allt var det är. Men det som funkar bäst är potatismjöl. Be dsk skriva ut tavlegyl också. men de blir man asdåsig på så ta dem inte om du ska vara själv med barnen. De skriver att man ska ta en på morgonen och en på kvällen. Men du kan ta upp till 6st per dygn, krya på dig kram!

#5 - Johanna

Oj oj.... Vattkoppor, here we go! Hoppas du kommer lindrigt undan. Som vuxen kan man bli rejält sjuk!



Krya på dig

#6 - Maria.

Nej! Stackare där! Krya nu på dig och hoppas att det blir lindrigt. Kram, Maria.

#7 - Hanna

Naae stackare! Jag tycker verkligen synd om dig!!

#8 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Nämen! På riktigt!? Ajajajaj.... hade du det inte som barn? Har också hört att "ju tidigare man får det, ju lindrigare är det"........ vet att vi pratade om detta på ÖF, då en mamma inte haft det. Att hon kanske borde ta vaccinet mot det, som nu finns.

(efterkloka ord till dig, dock, men kanske någon läsare?)



Men vi vaccinerar inte barnen, de får så mkt vacciner att lite behöver de nog gå igenom, får satsa på "smitta" när det lugnat sig med sonen. Att åka och smitta ner dem medvetet.

#9 - Linda

Minns när jag som liten fick vattkoppor, jag vart inte speciellt sjuk, hade några få koppor, men jag smittade ner min låtsaspappa som låg sjuk i 5 veckor. Hoppas verkligen att du slipper det... Fy, fy.. har hört att det ska vara riktigt jobbigt att ha som vuxen... Krypa på dig!

#10 - Sandra

Har ett tips mot kliande vattkoppor:



PoxClin <3 - Apoteket ska ha det.



http://www.unigroup.dk/sv-se/poxclin-mot-vattkoppor.aspx



Jag hoppas verkligen att du får det lindrigt! Krya på er!

#11 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Usch då, din stackare! Hoppas att du kommer lindrigt undan nu, har förstått att man kan bli riktigt risig som vuxen. Krya på dig!

#12 - Sussi

Vaaa ...näe du skojar..jag riktigt gapade då jag klickade..och fortfarande gapar.

Jag tycker verkligen synd om dig. Ursch inget kul alls.

Sköt om dig.

Skickar massor med krya på dig kramar och hoppas att de hjälper.

Krammizar

Sussi

#13 - Sofia

Stackars dig, ser inget vidare roligt ut!

KRYA PÅ DIG