bambi

Min nya leksak
Stackars Plutten har en feber på 39,4 även efter en timme efter alvedon. Barnen har fått stått ut med att vara fotomodeller under dagen och jag tycker att det är jätteroligt att prova olika inställningar. Det känns faktiskt som om jag blir bättre på att förstå mig på kameran för varje bild jag tar. Några av er rekommenderade att jag skulle gå en fotokurs och det ingår ju en fotokurs när man köper en Nikonkamera så det tänker jag definitivt gå på!

#1 - jis

Tyckte han såg lite febrig ut på förra bilden.. Rosorna på kinden är en klassiker. Hoppas han får lite isglass :-) Det är populärt bland kidsen på barnakuten :-)

#2 - Beata

Grymt gulliga barn och fina bilder, skulle vara kul om du skrev vilka inställningar du använt till vilka bilder. Hoppas lillen kryar på sig snabbt!

#3 - Sofia

Inte roligt med sjuka små barn.

Vår son är också dålig med feber, öron & ögoninflammation.



Krya på sig kramar till Zack kommer här.

#4 - Josefine

Fast med så söta barn blir ju ALLA bilder bra;) så sjukt fina ungar!

#5 - Bellis

Ingår? hur då? jag skller verkligen behöva en fotokurs, jag är en tråkig autoslav...

#6 - Sara Olsson

Men va häftigt, Zack har ju mörk bruna och Leah klar blåa ögon väl? :) ..Det är väl inte så vänligt att syskon har olika när det är så staka färger .. vad har du och jens för färger på ögonen, kul och veta .. Fina bilderna blev :)