bambi

Vi vågade oss ute i allafall....
Vi kunde ju inte sitta inne hela dagen när det var så fint väder så det fick bli vår egna lilla gård där det i princip aldrig är några barn.

Leah skulle envisas med att äta sand även fast hon verkar tycka att det är äckligt?



Jag älskar dessa leggings som Zack har på sig, från Småfolk och Leahs underbara jacka är från Lindex.

#1 - Anonym

Nej men vilka små sötnosar. Så tårögd lilltjejen såg ut på bilden.



Nu finns det svar på din kommentar i kommentarsfältet.

// hon

#2 - Anonym

Usch! Hoppas det inte går katter där!

#3 - hon 18, han 44

oj, antar att du förstod att kommentaren kom från oss.

#4 - BAMBI

Anonym Jag har aldrig sett en katt på vår gård...

#5 - Anonym

Hej!

Skönt att få komma ut en liten stund!

Tänkte baka dom där smarriga chokladbrownisarna med hallongrädde.....Det stod att formen skulle vara c:a 33x25x5, är det typ som en liten ugnsform då alltså? Hur många blir det ungefär?

Trevlig helg!

#6 - BAMBI

Anonym Nej, jag använde en form som är ungefär lika stor som en halv stor "vanlig" plåt. Då blev det 12 bitar. Jag delade kakan i 12 bitar men vissa tyckte att bitarna var lite för stora och delade dom själva ;)

#7 - tangirrl

Vilka fina tights/ byxor Leah har! och vilken fin kofta Zack har! De är så fina kläder, dina barn! :)

#8 - Lena

Tackar! Då sätter bagarn igång ;=)

Ska det vara florsocker på alla tre ställen?

#9 - BAMBI

Lena Jepp, det går åt en maaaaassa florsocker :) (Jag hade två paket här hemma för säkerhets skull men jag tror att det räcker med ett)

#10 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tack för din kommentar ang min svacka.

Du är ju dock en fena på att blogga ofta och innehållsrikt. Med blandat innehåll. Det gillar jag,

Det konstiga är att när du och LD postar inlägg om samma saker om och om igen som berör genus t.ex. så tycker jag inte det är ett endaste dugg tjatigt. TVärtom gillar jag att läsa om det om och om igen. Men det är en annan sak att palla skriva om det.

Älskar när du skriver om genus.



Trevligt helg!

#11 - Caroline

När jag var i Leahs ålder och upp till 18 mån

så var det ofta som jag åt sand när mamma tog med mig till lekparken. Efter att ha sett ett foto på mig i en gunga frågade jag mamma varför jag såg så ledsen ut och det var för att jag hade ätit sand :)