bambi

Vinn en resa till Grekland!


Allt för föräldrar kommer att ge en familj möjlighet att segla i Grekland i sommar och blogga därifrån! (Låter verkligen underbart!!) Läs mer här!
#1 - Sussi

Wow vilken resa. Blogga och segla kring Grekland. Nja båt är inget för mig. Det är knappt min fam får med mig i båten då vi ska till stugan. Lite rädd för att stiga i båten samt ur båten, tror alltid att jag ska trilla i havet. Så jag får avstå. :(

Men resan till Grekland hade jag mer än gärna gjort, utan att segla vill säga. Men jag önskar den som vinner Lycka till!!!



Ha en fin kväll

Kram

Sussi

#2 - Apan satt i granen @ Spotlife

Åh vad det skulle passa oss!

#3 - Emelie och lilla familjen

Vilken dröm det hade varit. Synd att vi båda studerar så att minst en av oss behöver arbeta i sommar för att kunna betala för vårt uppehälle. Nåja.. någon gång kanske vi blir rika och kan segla på egen hand.