bambi

Vecka 32 - #550 Ninotchka tunic

 

Denna veckas Odd Molly är en gammal goding från vinterkollektionen 2010, nämligen #550 Ninotchka tunic. Denna vackra tunika finns i färgerna lite indigo, vintage chalk och vintage dark powder. Den är i 100% silke, förutom spetsen som är i 100% bomull.


Tunikan är i tjock silke, vilket gör att den inte känns för ömtålig och man vågar använda den. Den har den otroligt vackra spetsdetaljen längst ner och knappar framtill. 

Jag älskar känslan av denna tunika och jag är så otroligt glad över att jag fick tag på denna på rea! Nypriset låg på 1800 kronor men jag fick tag på den för bara ca 600 kronor! Den är normal i storleken och är väldigt skön att bära!

#1 - Annah

fniss, bara 600. Allting är relativt.

#2 - Lastbilsfrun *Ung, studerande mamma*

Helt underbart vacker. En sån skulle jag ed vilja ha hängandes i garderoben!