bambi

Är det bara jag...?



....som blir helt uppslukad när jag sitter och bygger med lego tillsammans med barnen och kommer på något jättehäftigt att bygga (som ett trevåningsgarage!!!!) att jag tycker att barnen förstör när dom försöker "hjälpa" till och sätter legobitar lite hur som helst?
#1 - LILITH - Borderline & mamma

Det är därför jag inte bygger Lego så ofta med barnen, de förstör ju mina konstverk :)

#2 - Emma

haha, nä du är inte ensam:)

#3 - Anna, Gbg

Hi hi, känner igen det där!

#4 - Anonym

Hej har du haft en bra start på nya veckan?:)

Just nu har jag 2 tävlingar i bloggen;



1. Vinn ett presentkort hos ingetsnack (underkläder för tjejochkille i läckra färger och varianter)

klicka här för att anmäla dig:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-presentkort.html#comment



2. Vinn en sminkpalett med 88 skuggor från Upbrand.se! klicka här för att anmäla dig: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/utkast-aug-20-2011.html#comment

#5 - Maria

haha nej du är inte ensam om det, jag är likadan

#6 - En pojkmammas vardag

Haha! Känner igen den där känslan med att barnen "bara förstör"´. Skönt att läsa att fler känner så .... ;)

#7 - tindra

Samma här...kan sitta & leka med Lego med lillen hela dagen, vi älskar det :)

#8 - Nadia

Samma här, Lego ska byggas på ett speciellt sätt. Att barnen sätter bitar lite hur som helst kan inte accepteras.

:-)

#9 - sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Haahaha!



Naaw, du e så dutti på att bygga lego. Hihi. ;)

#10 - Ameera

Jag har ett proffs till lego-byggare hemma så jag brukar försöka, bli helt uppslukad för att sen se att sonen byggt tre våningar större och mycket höftigare :P

#11 - Linda

Japp ;) "Detta är dina bitar och du bygger där, och detta är mammas och jag bygger här.. ok?"

#12 - Julia

Mina barn älskar att bygga med lego, det som för tillfället är poppis att bygga är ufon, husvagnar och flygplan med flera våningar.



Ska se om jag kan ta ett foto när dom bygger :)



Kram

#13 - Josefine

Haha, skönt att höra att man inte är ensam om att känna så :-D

#14 - Tess

Hihi! Vi har inte börjat bygga lego än, men tror jag kommer bli sådan när vi väl börjat :-) Älskade lego som liten och kunde bygga i timmar.

#15 - Ann-Louise

Haha, precis så är det här också när jag (vi) bygger lego. För att inte tala om när jag byggt en jättefin tågbana och sonen flyttar runt rälsdelarna... :-)

#16 - johan andrén

ser mer fram emot när min unge kan börja leka med lego (istället för duplo) än att han ska börja prata.

#17 - johan andrén

ser mer fram emot när min unge kan börja leka med lego (istället för duplo) än att han ska börja prata.

#18 - Martina

Jag föredrar att de leker med duplo. Vanligt lego gör så fasligt ont att trampa på och fastnar i dammsugarslangen har jag hört.