bambi

Cajsa Warg



Cajsa Warg
är en delikatessbutik med en massa spännande och fräsch mat. Det finns en butik på Söder och en i Vasastan. Jag och Linda var förbi butiken idag efter en långfika.



Vi köpte båda våra middagar där. För mig blev det en jättegod korvgryta med salssica och andra goda korvar (som dom själva gör). Den var riktigt riktigt god och var väldigt populär hos barnen. Jag kan verkligen rekommendera den!

#1 - Agnieszka-2barnsmorsan

Fotar du med systemkameran eller din i-phone när du är iväg sådär i butiker och dylikt?

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Agnieszka Oftast är det systemkameran, vilket det också var här :)

#3 - tindra

Har handlat där några ggr & utbudet är riktigt fräscht & ser så tilltalande ut för ögat :) Liked it a lot! Synd att dem bara finns inne i stan & inte "ute på landet" ;)

#4 - Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu! Och en stor längtan efter en litet knytte.

Hihi, nä man gör ju inte det ! Vad fin blogg du har :). Och mate såg vääldigt god ut! Kram

#5 - mary

Hej bambi, eg ville jag ge en kommentar till linda :) Heja Linda!! ser att du har fin klänning på dig från mig hehe den passar ju bra :)