bambi

Cupcaketankar


På kryssningen så fanns dessa godbitar ombord. Cupcakefantast som jag är så var jag tvungen att köpa båda och prova. Även om jag älskar choklad så var faktiskt den andra mycket godare. Det var en saftig blåbärscupcake som smakade ljuvligt!

Eftersom det vankas kalas i helgen (Zack fyller ju 3 år!!) så har jag tänkt baka till det. Det är inget stort kalas, endast tre barn är inbjudna (hur var det nu, en kompis per år man fyller? Känns faktiskt lagom!), så det blir nog ingen stor tårta utan då är väl några cupcakes lagom?

Jag blev lite sugen på att baka blåbärcupcakes efter att ha smakat det i helgen, men jag har även lite andra spännande idéer på nya cupcakes! Pappersformarna som ni ser här ovanför var himla söta och praktiska då dom var väldigt enkla att "öppna". Jag undrar var man kan köpa såna.... någon som vet...?
#2 - Nina

oj va hände med min text.... måste gjort någe knas. kanske inte va exakt som du leta efter, men kanske i närheten?

#3 - ANS



**NYA AUKTIONER på Tradera**

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=264546&filtertype=&sortby=



Märkeskläder till barn, ex NOVA STAR, Gangstar, Rockefella, Adidas, Tretorn mm

#4 - Fnulan

Saknar redan...

#5 - C

Du tipsar ju om muffin- och cupcake "ställen" i Stockholm som är lite ovanliga. Vet du om det finns några i eller runt om Göteborg?

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

C Nej, tyvärr så kan jag nog inte tipsa dig om några ställen i gbg...

#7 - johan andrén

dom är från danora om du undrar.