bambi

Dagens fråga: Om du bara fick handla barnkläder från ett märke?

Karolina skrev en kommentar om att om hon bara fick välja ett klädmärke att handla till barnen så skulle hon välja Småfolk.

Det fick mig att börja fundera på vilket märke jag skulle välja. Mina favoriter när det gäller barnkläder är Molo, Lindex, Mini Rodini, Po.P. och Lundmyr of Sweden. Men om jag bara skulle få välja ett endast märke att handla ifrån så skulle det få bli Po.P. Dom har bra overaller, bra byxor och snygga tröjor... en bra bredd helt enkelt!

Vilket märke skulle ni välja?

#1 - Julia

Molo

#2 - Mia

Svårt svårt....men då jag har stort spann på barnen blir det HM.... Hade det bara varit till lillskruttan hade jag sagt Meandi....



Kram

#3 - Bambi

Mia: åh, meandi glömde jag!! Dom ska förstås finnas bland mina favoriter!

#4 - Bambi

Mia: åh, meandi glömde jag!! Dom ska förstås finnas bland mina favoriter!

#5 - ? En pojkmammas vardag

Klokt val! För polarn skulle jag också välja. Älskar deras kläder. Både kvalitet och utseende. Vissa kläder som tore har (han är 13 månader) från dom har han haft nästan från start. Det gillas! :)

#6 - Emma

Svårt det där.....Kartvig eller polarn kan inte välja.

Tur att man inte behöver det för det finns mycket fina kläder i alla märken billigt som dyrt!

#7 - Bee

Lindex.

#8 - Pethra

Jag gillar Boomerangs barnkläder då de är snygga stilrena och bra kvalitet.

#9 - Anna, Gbg

Jag hade valt Lindex!

#10 - Christine

Jag hade valt Lindex. Billigt och varierat. Har en förkärlek för Bamse & Mumin också... men kvaliteten är väl tyvärr inte alltid den bästa.

#11 - Lindi Loo

...det svåra är vinterkläderna, men jag säger nog Mini A Ture, så fantastiskt fina plagg :)

Budgetalternativet är ZARA.



Ha en fin dag!

#12 - Anonym

Svårt. Gillar H&M, House of Lola, Lindex, Cubus, Meandi, POP, Molo. Men eftersom jag har 3 tjejer med spam från 3-8 år så åker meandi, POP och MOLO bort (Gillas inte av 8-åringen). Väljer H&M (och House of Lola) :-D

#13 - Lena D

Svårt. Gillar H&M, House of Lola, Lindex, Cubus, Meandi, POP, Molo. Men eftersom jag har 3 tjejer med spam från 3-8 år så åker meandi, POP och MOLO bort (Gillas inte av 8-åringen). Väljer H&M (och House of Lola) :-D

#14 - johanna med tyra o otto

Jag hade osså valt polarn för dom har så mycket olika varianter å kläder med kanon kvalité:)

#15 - Sister Moonshine

Det finns massor av fina och funktionella kläder till barn. För tjugo år sedan, när mina barn var små, köpte jag kläder till dem inte märken. De fick också ärva av min systers barn och de fick också kläder i sina paket på födelsedagar och julafton.



Kram



/Åsa



#16 - Mia

Pop helt klart handlar redan majoriteten där



/Mia

#17 - Viola

Får nog välja kappAhl eftersom det är det enda som passar min plånbok som student :/

#18 - AMEERA

Oj, det var svårt... jag brukar handla från H&M. Billigt och bra. Men märke vet jag inte :)

#19 - tankgirrl

Po.p! helt klart! :)