bambi

Dagens Zack
På tisdagar börjar jag sent så då kommer jag att slippa stressa vid lämning på förskolan. Jag och Zack promenerade till förskolan och pratade massor, en riktigt mysig stund på morgonen!

Idag fick han inviga sin nya tröja från eBBe Kids (jag valde storlek 3-4 år och tröjan passade fint!), jeansen är från Po.P. och skor från Converse (men vi har bytt ut skosnörena till rosa skruvade skosnören som man slipper knyta).

#1 - Klog

Såå söt han är i sin nya tröja. Har själv Ebbes randiga tröja fast i koftvarianten, mycket välanvänd. Tycker dom har fina och enkla kläder.

#2 - Emma

Jätte fina kläder och fiffigt med skorna

#3 - Josefin

Fin han är! Köpte samma mönster fast i klänning till min Julie för några månsder sen. väldigt sött!

#4 - Jyoti

Vilka läckra kläder! Så fin han e! De rosa skosnörena var pricken över i:et :-)