bambi

Dom nödvändiga apparna



Nu har jag fixat lite appar. Jag har fått råd av vänner och från er och valt ut dom allra allra nödvändigaste apparna. Eller vad säger ni? Har jag missat någon?
#1 - Karoliina - med K och två i.

jag har twitter, spotify, och en "period tracker" och hemnet som jag använder mycket!

däremot har jag inte google som en egen app, den finns ju i safarin..

#2 - Annah

grön guide, runkeeper, spotify, wordfude

#3 - Sara

Vad heter du på instagram?

#4 - fr�ken K

Skype för de som vill prata gratis, wordpress då jag bloggar där) iPeriod (för att hålla koll på mensen, den är så rolig) SVT play, Everyday (där man tar kort på sig själv varje dag och så blir det roliga filmer, rekommenderas). Vad heter du på Instagram?

#5 - Lastbilsfrun *Ung, studerande mamma*

Eniro tycker jag är kanon och sen Whatsapp är kanon. Då kan du skicka sms gratis till alla andra som har den appen och slipper då sms kostnaden =)

#6 - Linda Fransson

Hemnet, Blocket, Spotify, Yatzy, Riktiga vykort (posten), tv.nu, SVeriges radio, SMHI, whats upp ( gratis sms till dom som har det med)

#7 - Sara

Bambi

Ett tips! Tryck på en valfri icon och dra den över en annan så bildas det en mapp om du tycker att det blir för mycket på skärmen. Tex hipstamatic och instagram så bildas en mapp med ett namnförslag som du även kan ändra. Du kan alltid dra tillbaka iconerna också. Hoppas att du fattade hur jag menade.

#8 - Sofi

Bloglovin' då?



Jag heter sofin på Instagram förresten om du vill följa :D



Mina favoritfoto appar är förresten PictureShow och MagicHour, bra grejjer! Fina ramar och bra effekter.