bambi

Får det lov att vara lite tårta?


Ja, det blev ett tårtfat från IB Laursen. Valde en i samma isblåa färg som vårt porslin, Swedish Grace. Jag längtar efter att få inviga det med en massa härliga cupcakes. Jag har ett nytt jättehärligt recept på gång som jag baka till Zacks födelsedag den 4:e september. Tills dess så får den vara hållare åt IKEA-katalogen som det bläddras flitigt i just nu.

Om det inte hade blivit detta tårtfat så hade det nog blivit ett läckert från Kosta Bodas serie Mine. Gud va snygga dom är:

 

 

Finns just nu hos Campadre för endast 399 kronor (ordinariepris 699 kr)

#1 - Therese

Vilket snyggt tårtfat!

#2 - Alfva

Du har säkert fått frågan 250 gånger tidigare, men jag frågar igen eftersom jag inte sett något svar.. ;)



VART gör du av allt du bakar? Äter ni upp allt själva? Tar du med dig till jobb/förskola eller fryser ni in?



Funderar nämligen på att försöka baka någon gång själv, men eftersom jag knappt tycker om sånt längre (jag vet, jag är knäpp) så funderar jag lite på vart jag ska göra av själva resultatet. Vore ju lite knäppt att bara baka för att få in doften i lägenheten och sen slänga resten...

#3 - Sussi

Hejsan



Snyggt tårtfat.



Ha en fin dag

Kram

Sussi

#4 - BAMBI

Alfva Det gör inget... fråga på. :)



Maken har tagit med flera gånger till jobbet, jag har tagit med till förskolan och sen så bjuder jag vänner när dom är över. Nu får jag väl börja ta med hit till jobbet också :)

#5 - Ulrika

Jag har läst din blogg nu i några veckor (utan att kommentera) och jag gillar den verkligen:).



Det är lite roligt, din Zack fyller 4 år den 4/9 och min Zack fyller 5 år den 6/9.