bambi

Fint från Åhlens


Jag var på Åhlens igår och hittade denna underbara kortärmade tröja med knappar och lite slitet stjärntryck. Lite Molokänsla! Den kostar bara 99 kronor. Jag köpte den i storlek 86 till Leah men jag märkte sen att den var väldigt stor i storleken och Zack skulle utan problem kunna ha den.

Det fanns även en söt body med trycket "Full of Love" som jag var sugen på att köpa....
#1 - tindra

jättesöta :)

#2 - Evelina

Fiiina! Älskar stjärnor :-)



På tal om odd molly och lovely knit! Den i ull, tycker du den sticks mycket? Var en tjej som skrev det nämligen.



Kram!

#3 - Annah

Stjärntröjan såg härlig ut!

#4 - Lastbilsfrun *Ung, studerande mamma*

Jättesöta! Nu får allt kompisarna runt omkring oss som väntar barn trycka ut bebisarna så jag får handla lite smått haha =)