bambi

Första arbetsdagen
Pirr i magen. Jag hoppas att jag får en god start på nya jobbet. Förra jobbet fick jag ingen vidare start på. Hade precis fått plus på stickan och mådde illa. Vissa dagar klarade jag inte ens av att stiga upp ur sängen och så ska man försöka göra ett sånt bra första intryck som möjligt.



När jag tittade på barnen imorse så undrade jag "Hur jag kan jag byta bort att umgås med dom här sötnosarna hela dagarna mot att jobba?". Men så tänkte man inte för ett halvår sen, då längtade man bara tillbaka till jobbet.


Ännu tyngre blev det när Zack sa imorse "Jag vill inte att du ska gå mamma..."
#1 - Pethra

Vad spännande, jag förstår att det är tungt att lämna de små, det är det alltid men jag önskar dig lycka till på din första dag på jobbet!

#2 - tindra

Inte lätt när dem säger så söta ting & förstår mer & mer :) Det är ett privilegium att få vara hemma m barnen : )

Kram på dig hoppas första dagen går bra :)

#3 - Mia

Lycka till idag!!!



Kram

#4 - Maja

Usch, det där sista är inget kul att höra när man bara vill stanna hemma!

#5 - Sigrid

Det är tungt att gå ibland. På ett annat sätt nu när de är större och förstår och kan uttrycka att de inte vill det. Då är det tur när man verkligen gillar sitt jobb! Hoppas det gick bra!