bambi

Första augusti

Redan augusti! Augusti betyder att Leah ska börja förskolan, jag ska börja nytt jobb och Mammabloggkryssning!

 

Augusti betyder också att jag ska lämna över föräldraledigheten till mannen (denna månad för att sedan gå ner till 75%). Det betyder att det är slut på mammaledigheten för min del (eftersom vi har bestämt att vi inte ska ha några fler barn), vilket faktiskt känns bra. Jag känner mig ganska mätt på att vara hemma med barn nu och det ska bli jätteroligt att börja jobba.

 

Det är massor med spännande på gång med bloggen och i bloggvärlden också. Det är så roligt att få vara en del av den och träffa andra trevliga bloggare och inleda roliga samarbeten som gör att jag får prova på saker som jag aldrig hade provat på annars.

 

Tänk va mycket roligt augusti har att bjuda på!

#1 - Annica H

Bara att luta dig bakåt och njuta av augusti ;)

#2 - Marie-Louise

Ja augusti känns som en bra månad :) Kram

#3 - Maja

Mammabloggkryssningen, önskar man kunde följa med där :)

#4 - Christine

Hej! Det här är kanske en för privat fråga för att svara på men jag undrar vilket preventivmedel ni använder då ni inte vill ha fler barn... Känns som det alltid finns en "risk" förutom vid möjligen ingrepp....



Ha det gott! Fantastisk blogg annars, som alltid!

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Christine Jo, men det är ju just det mannen har fixat! ;)

#6 - Martina

Vad häftigt med någon som faktiskt "fixat det" många pratar preventivmedel hit och dit men när man nämner att det faktiskt finns ett annat sätt så slår alltid mannen bakut.

Nä hellre får frugan stoppa i sig massa skit resten av sin fertila ålder och riskera ibland allvarliga biverkningar...



Fast jag kanske inte ska säga så mycket eftersom jag inte längre kan bli med barn så...