bambi

Försten får den #1
Eftersom ni är så underbara, så tänkte jag ha en massa små tävlingar här på bloggen under dagen idag och morgondagen. Där den som först lämnar en kommentar (med sin mailadress) vinner vinsten! Så kika in här då och då för att inte missa chansen att vinna en massa fina saker (det kommer bland annat vara vinster från me&i, Frans & friends, Philips, mm)!

Först ut är ett exklusivt halsband, designad av Lovisa Burfitt:



Första kommentaren får den.... glöm inte mailadressen!
#1 - Laura

Ha en bra dag!!!

#2 - Anonym

vilket tårtfat blev det?

#3 - Anonym

vilket tårtfat blev det?

#4 - Therese - Eira min ögonsten

Åh vilken fin! :)

#5 - Sofie

Åh, vilken fin. Vill gärna vinna. Min mailadress är [email protected]

#6 - Annica H

En urtjusig sak ;)



Vad tror du om att ha en blogg enbart för de historier jag skriver? ;) Blir nog lättare att veta om det är historia eller om det är mitt liv det handlar om då jag separerar bloggarna åt?

#7 - Fanny

Vill ha!

#8 - Annah

Attans att man missade den då. Superfin

#9 - Sister Moonshine

Tävlingar är jättekul, även om jag sällan vinner något.



Kram



/Åsa

#10 - Sister Moonshine

Tävlingar är jättekul, även om jag sällan vinner något.



Kram



/Åsa

#11 - M

ok en till sän här tävling tack :)