bambi

Försten får den #5



En praktisk kombinerad termometer (napptermometer och vanlig) från Philips Avent, värde 399 kr, kanske kan vara bra att ha? Den första som lämnar en kommentar till detta inlägg vinner den! Glöm inte mailadressen  ;)
#1 - sandra

åh jag vill jätte gärna vinna :)

#2 - Hanna

Äsch, jag hann nog inte nu heller!

#3 - tindra

me



#4 - tindra

hann nog inte :/ ..

#5 - Hanna

Har suttit och uppdaterat, men kastade mig ner på golvet och gjorde några sit-ups. Skulle jag inte ha gjort....Det hade varit en kanongrej att ge syrran som precis fått en liten, men men GRATTIS till den som var före mig :)

#6 - Lili

fina pris,men hann inte.

#7 - sandra

hahhahah hjälp jag var först :/ men blev så stirrig så jag vet inte om jag lyckades skriva min mail rätt eller om jag fick med den alls.... jaja, det märker jag väl :)

#8 - Hanna

Så det finns alltså en chans för mig fortfarande, om jag i min tur skrev rätt adress.....

#9 - sandra

Ja, du har fortfarande chansen :) får väl se vem som vinner... antar att man får ett mail om det. blev helt stirrig när jag såg att ingen annan hade kommenterat så jag minns verkligen inte om jag fick dit adressen eller inte... hahahha