bambi

Hej vackra vardag!
Imorse när jag tittade ut från balkongen så möttes jag av känslan av vardag. Folk gick med snabba steg med sina väskor, sopbilar tömde soptunnor och bussar var fulla med människor. Det var faktiskt en härlig känsla. Ja tycker om vardag!

Själv så börjar jag inte jobba (på mitt nya jobb, gaaaah!) förrän imorgon! Idag blir det besök och "hejdå" på mitt gamla jobb!  :)
#1 - ♥anna♥

Hej! Ville bara säga att jag har länkat och tipsat om din blogg hos mig idag!



Ha en fin vecka!

#2 - Annica H

Din blogg är så underbar att läsa, och jag instämmer. Dagen har tagit med sig vardagen ler

#3 - Susanna

Spännande med nytt jobb!



Kan inte du tipsa om vad barnen behöver för höst- och vinterkläder till barn i Leahs ålder?



Känner mig helt lost i djungeln av skalkläder, fleece, ull, overaller osv.

#4 - Maja

Så spännande att börja ett nytt jobb :D Skrämmande med spännande!