bambi

Idag: Grönan!
Idag kommer svärföräldrarna hit och vi ska besöka Gröna Lund. Det är snart ett år sen vi var där (3 september 2010) och då vågade inte Zack riktigt åka så mycket. Det här var favoriten då:



Denna fick han åka många gånger, även med fast Ylva:



På tanke på våra kläder så verkar det som om det var en kylig dag på Gröna Lund. Idag blir det nog desto varmare. Det ska bli roligt att se om han vågar åka mer detta år. Jag vågade mig på denna förra året:



Men i år är jag mest sugen på att testa den nya berg- och dalbanan i trä!
#1 - tindra

oooo åkte du den! jag skulle få hjärtattack!

Hoppas ni får en mysig dag på grönan.....

#2 - Annica H

Hoppas att eran dag blir helt underbar! =)

#3 - Lastbilsfrun *Ung, studeranade mamma*

Vi hade planer på att åka till stockholm idag men ändrade oss. Kanske Liseberg som ligger lite närmare =)

#4 - arasen

Vi var där för bara en vecka sen och Alvin vågade åka nyckelpigan.. Det trodde jag aldrig han skulle våga, men han är tuff min lilla plutt..

#5 - Maja

Fasen va modigt!!