bambi

It's all in the details...
Jag får ofta frågan - varför har du fastnat så för Odd Molly?

Ja, förutom att det är väldigt bra kvalité så älskar jag att plaggen känns så välarbetade. Alla detaljer gör att det känns som om dom är noggrant designade och gjorda av kärlek. Det tycker jag om. Jag älskar den känslan!

Small details från den kommande vårkollektionen 2012

#1 - Josefine

Jag håller helt och fullt med om det där med detaljerna! Det är ju det som gör kläderna, små rosetter eller en mollydollar. Min make förstår inte alls det där :-D



Har du spanat in deras nya boutique online idag då? Bra utbud och jag blev såå sugen på...det mest!

#2 - Tessa i höghuset

Ja, det kan jag hålla med om. Det känns roligt med välarbetade kläder. Men mer då? Det finns ju andra märken av bra kvalitet, jag är mer nyfiken. Vad gillade du för kläder innan, var det samma stil? Tröttnar du aldrig? Köper du några andra märken, eller stilar?