bambi

Jag ska börja träna!


Idag var jag och Anna och hämtade ut våra årskort på Sportlife. Vi har nämligen båda ett samarbete med Sportlife där dom sponsrar oss med årskort. Det blir en bra spark i baken för oss att komma igång med träningen.




När vi var och hämtade ut korten så passade vi på att gå runt och kika lite och det var väldigt stort, fanns massor med maskiner och var väldigt fräscht! Dom har en massa gruppass och jag har siktat in mig lite på Zumba! Är det någon av er som har testat det?
#1 - LADY DAHMER

har de barnpassning?

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Zumba är helt fantastiskt kul. Sköna rytmer och härlig rörelser. Lycka till med träningen!

#3 - MissÅsikt

Låter riktigt härligt att komma igång med träningen i en sådan fin lokal. :) Vill jag också!

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

LD Nej, jag har inte sett något om det så jag tror inte det!

#5 - Sofia

Oj vilken lyx att få det sponsrat, hade någon sponsrat mig hade jag börjat på studs!

Har verkligen inte råd just nu.

#6 - moa

Allt bra? :)

#7 - Marie S

Zumba - helt ok! Måste gå flera gånger till samma instruktör innan man kommer in i rörelserna.

#8 - AMEERA

Zumba är livet. Jag mår aldrig bättre än efter ett Zumba.pass!

#9 - Nea

Hej! Vill tipsa dig om något jag såg på Nelly.se nämligen en napp och napphållare från elodie med bambi på! Kram

#10 - LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Oh vad jag önskar att jag också hade möjligheten att träna. Somnar så mycket bättre efter ett kvällspass.

#11 - Lofsan

Way to go Bambi!!!