bambi

Kick off
Jag har faktiskt varit på en jättetrevlig kickoff idag och den fortsätter imorgon då vi sover över här (jag har haft tidsinställda inlägg hela dagen idag). Så det betyder SÖMN för min del (ska snart sova).


Gruppledaren kom fram till mig under dagen och berättade att hon hade pratat med en annan om mig. Jag blev först lite nervös när hon sa så. Men så säger hon att den personen hade sagt "Vilken tur att vi fick tag på henne!". Gruppchefen sa att hon kunde bara hålla med. Jag blev glad ändå in i hjärtat. Det var så underbart att få höra! Jag känner mig så välkommen och det är en underbar känsla på en ny arbetsplats.
#1 - jessica

söt blogg, kolla gärna min om kampen att bli fri från min sjukdom!

#2 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Så roligt att få höra såna fina kommentarer! Hoppas du får en lika trevlig dag idag!

#3 - Hanna

Fantastiskt, fram för fler sådana ledare. Du var säkert värd alla ord!

#4 - Maja

att ha en chef som kan ge positiv respons är få förunnat tyvärr. Hoppas du får en jättefin lärorik tid på ditt nya jobb!