bambi

Leah ♥ Hera

Igår så blev jag överlycklig när jag kom hem. Zack kom springandes mot mig och tjöt av glädje och sa att han älskade mig. Det kommer jag kunna leva på länge!

Det är faktiskt rätt så skönt att börja jobba igen. Man får lite utmaningar och stimulans på jobbet och hinner sakna sina små älsklingar där hemma. Då blir det kvalitetstid när man väl har tid tillsammans.



Det blir mycket gos på kvällarna... även för Hera. Leah är så kär i henne just nu (Zack hade också en sån period) och går runt och ropar på henne hela tiden (som ni kanske hörde på videon).

#1 - Studeravidare

Hej.

Idag drar vi igång en tävling på studeravidare.se. Vill du också vara med och tävla? Du behöver bara nämna oss i ett blogginlägg och har då chansen att vinna Nya MacBook Air.



Infomation om tävlingen finns under www.studeravidare.se/bloggtavling.



MVH Studeravidare gänget

#2 - Bee

Vilken underbar bild.

Har en fråga Bambi: Hur hinner du med att blogga så mkt nu när du har jobb? Missförstå mig rätt, jag är så glad att du gör det för jag läser din blogg flera gånger per dag, men du måste vara världens mest strukturerade människa som hinner med allt :-)