bambi

Mammabloggkryssningen


När vi åkte iväg med båten så var det strålande solsken!



Vi började med mingel och goodebagutdelning.



Undet middagen så var det prisutdelning och Johanna, grundare av Mammabloggkryssningen, blav tackad och fick ett presentkort på körlektion men också en Orbit Baby barnvagn!!



Efter middagen så blev det "Jag har aldrig" och drinkar i vår hytt. Här ser ni mig med mina fina hyttkamrater Sophie och Malin.
#1 - Emma-Lou

Vilka fina bilder :-)

#2 - joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

#3 - Fnulan

Åhhhh vilket fint kort!!!! Måste ha! Så härlig du är vännen!!!

Jag har aldrig ;)

#4 - Johanna - Tv�barnsmamman mitt i kaoset

Hej vackra!

Hann knappt se dej eller någon annan på kryssningen!

Hur tyckte du den var? Var den okej? Dög goodiebagen?

STOOOOR KRAM

#5 - Tess

Låter riktigt skoj!