bambi

Måndag

Jag fick hela 500 kronor för ett gäng urvuxna kläder (lite po.p. och andra märkeskläder), hoppgunga och en skötväska. Helt okej för saker som vi ändå inte använder och jag inte orkar sälja på nätet. Det var väldigt smidigt att lämna in och hon kollar igenom det snabbt och man får betalt! Men då och då kommer jag fortsätta att sälja på nätet (när jag orkar) och lägga kläder i Röda Korsets container.

När maken kom hem så stack vi ut och åt lunch och var i parken en stund.




P.S. Jag har fortfarande inte fått mitt micro-simkort från 3, är lite sur på dom.... Vill ju börja använda min iPhone4!!

#1 - Annah

Åh så smidigt att bara lämna in. Själv segar jag på Tradera. Ger iaf lite ök i plånboken och som de säger, många bäckar små =)



Trevlig blogg du har! Har lagt till dig i bloglovin.

#2 - nicole

Sv: tack så mycket,



ja du hon har lyckats att vrida skärmen åt höger, radera alla bilder hahahhah.

#3 - mismian

usch. mcdonalds är ett oetiskt och onyttigt företag. skulle aldrig låta mina barn äta något dylikt.

#4 - nicole

Men på secondhandbutiken du lämnade in på går man bara dit med en påse kläder eller ska man ringa & förvarna :P

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

mismian Tur att det finns såna som du så att inte vår värld förfaller...

#6 - Annika

Det går att klippa till det gamla simkortet.



Men då måste du hitta en mall att klippa efter.



D¨åligt att du inte fått simkortet än :(

#7 - Martina

Finns det inte en 3-butik som du kan gå till o få ett kort.

Så gjorde jag när jag inte orkade vänta över helgen efter att ha fått min telefon. (det var Telia dock)

#8 - Vickan

Verkligen fin och trevlig blogg :)