bambi

Måndagsmys



Vi firar makens ledighet med lite måndagsmys - Tobleronetårtan från Almondy passar perfekt!

Imorgon ska jag på ett mycket spännande möte! När jag var 9 år och precis hade flyttat hit till Sverige så blev jag vän med en tjej. Vi bodde bara i den staden i lite drygt ett år och jag och vännen tappade kontakten när jag flyttade. Men av en slump så hittade hon till min blogg (en av hennes vänner hade rekommenderat den för henne) och hon kände igen mig! Och imorgon ska vi ta en fika! Det ska bli jätteroligt  :)

 

Sen så ska hela familjen göra ett besök på Pridefestivalen och hälsa på finaste Anette och Katarina som har bokförlaget Sagolikt Bokförlag. Dom har nämligen bokreleasen imorgon kl. 15 i RFSLs ungdomstält i Kungsträdgården på deras senaste bok Junior vill ha syskon. Där kommer det bjudas på sagoläsning, pyssel, överraskningar och gröna krokodilmuffins!!

Ska ni gå på Pridefestivalen?

#1 - Tirja

Hade jag bott i närheten hade jag det, nu har jag lite drygt 60 mil enkelresa så det känns lite surt!

#2 - LADY DAHMER

fan... man kanske skulle lalla iväg till kungsan. Får se om jag pallar.

#3 - Anonym

Världen är bra liten :) ska bli kul att ses imorrn :)

#4 - Mali - just me

Wow vad god den ser ut!!! Jag skulle gjort med massa massa vit toblerone!! :)

#5 - sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

:D Jag längtar, vi kommer få så himla kul! <3



Åh VET DU hur jag har kämpat för att få stadsbiblioteket här i stan att ta in fler böcker från Sagolika? Dom har två böcker än så länge. Men jag frågar varje gång jag är där om dom fått in några fler ;) Vad kul att ni ska på releasen!



KRAMIS

#6 - Apan satt i granen - En viktresa du vill följa

Jag var där i igår/natt och festade till schlager. Så himla kul.

#7 - hanna

gud va fin blogg du har! vackra bilder :)