bambi

Molo Rainbow


Jag får fortfarande en hel del frågor om overaller. Speciellt om Molos fina regnbågsfärgade overall och jag förstår att alla frågor kommer nu eftersom det är hög tid att inhandla vinteroverallen! Speciellt Molos overaller brukar ta slut snabbt!

Förra året så hade Zack storlek 86 på sin Molo overall, trots att han nyligen hade börjat ha storlek 92. Men Molos overaller brukar vara lite stora i storlekarna.

Vi var i allafall väldigt nöjda med overallen från Molo, så i år blir det också Molo men tvådelat istället. Även där kan man välja regnbågsfärgat om man vill.

Castor Fleece Rainbow, 1199 kr. Snyggaste vantarna, 249 kr.

#1 - tindra

Lovely!

#2 - Angelica

Vad tyckte du om den overallen med två dragkedjor? Vet inte vilken jag ska ta, Viggo är 2,5 år i vinter och kommer ha stö 92 så det finns ju i båda modellerna. Är lite orolig att den med två dragkedjor ska kännas lite bar om halsen.

Kan inte heller bestämma mig vilken färg, antingen den orange, gröna eller regnbåge...vilken tycker du? =)

Kram

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Angelica Den med två dragkedjor är flera hundralappar billigare, så då skulle jag nog välja den och använda en halskrage till (det gjorde vi med Z). Sen skulle jag välja den regnbågsfärgade... för dne är verkligen ljuvlig! Folk stoppade oss när vi var ute och gick och gav oss komplimanger för den och folk ler och blir glada av den :)

#4 - Emilia

Den är så fin! Du vill inte sälja den? ;-)