bambi

Mysig höstfavorit till barnen



Denna kabelstickade hoodjacka i 100% bomull skulle jag kunna tänka mig att köpa till båda mina barn och syskonmatcha dom i. Ja, jag skulle nog vilja ha en sån till mig själv också.... men den finns nog inte i min storlek. Den finns i allafall för barnen hos Lindex för 249 kr.
#1 - Johanna - Tv�barnsmamman mitt i kaoset

Oh Love it! :D



Ja, hur går det med allt?

Inskolning, jobb?

Kram

#2 - tindra

jättefiiiiiiiiiiiiiiiin!

#3 - Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Ja. Absolut. De var de första jag kände. PANIK. Haha. Men samtidigt så hade jag suttit hemma 75% sedan v. 11 och 100% sedan v. 15 men tvillingarna. Jag var ju nästan less när de kom. haha. Men så var allt bara underbart och så blev jag gravid igen, dock utan kryckor och rullstol ;) Haha.



Och av någon anledning kändes de faktiskt bara skönt nu när jag skulle tillbaka ut i livet. Men det är ju så olika. Jag är ju fortfarande hemma och vägrar jobba över 70% nu när det sen drar igång (när barnen är så små) Så på så vis får jag ju rätt "mycket" tid hemma iaf :)

Hoppas du hinner mjuka upp dig och att allt känns bättre snart. STOR KRAM på dig!

#4 - Fnulan

Hej fina!



Den var verkligen fin!! Till stora som små!

Ja du, det jag drömmer tillbaka till är väl inte kryssningen utan sällskapet!!!



PUSS

#5 - Johanna - Tv�barnsmamman mitt i kaoset

Jag har knappt landat och imorgon lyfter vi igen..

Måste verkligen packa nu, varför är det så svårt? :p

#6 - ENDENISE - Mamma till 2 i December

såg den igår, den är mega fin!

#7 - johan andrén

tack för tipset, den ska inhandlas.