bambi

Ni gör mig så glad!
Vet ni, jag tycker det är så underbart att ha en blogg! Alla ni förgyller verkligen min vardag... och mina festligare stunder. Jag älskar era hejjarop när jag börjar ett nytt jobb och jag älskar att klicka mig in hos en av er och läsa sånt här:



Tack så jättemycket Anna! Superroligt att läsa att du vill rekommendera min blogg till dina läsare!  :)

Sen är det jätteroligt att se att era vinster kommer fram. Som t.ex. Ameera som vann lego-setet från e-leksaker:



Ännu gladare blir jag att se att mina prenumeranter ökar för var dag. Den senaste veckan så är det hela FEM stycken som har börjat prenumera på min blogg och det gör mig verkligen jättejätteglad! :)

bloglovin



Jag ville bara att ni skulle veta att ni är underbara och får ofta mig att le!  :)
#1 - tankgirrl

Tack, detsamma ;)

#2 - Lisen

Och jag vill att DU ska vet att din blogg är den första jag läser på morgonen. Den är oerhört beroendeframkallande!

#3 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Var vill ni ses?



Hoppas du får en fin dag idag!

Kramar

#4 - ♥anna♥

Tack själv!

#5 - Annica H

Din blogg är verkligen bra, så det är därför så många vill läsa den ;)

#6 - Maja

Vi är så glada för vinsten, min son grät för att behöva lämna legohuset här när han skulle till sion pappa :O

#7 - Sigrid

Hade jag inte redan prenumererat så hade jag börjat nu! Kram!