bambi

Parkhäng


Idag så skulle jag egentligen ha träffat Johanna men hennes Love var lite hängig och på väg att bli sjuk så det blev inställt. Det var väldigt synd, men istället så ringde Anna och frågade om jag ville hänga i Nytorgsparken med henne och Natashja! Så vi hade en mysig träff med barnen.






Leah var inte lika glad när vi åkte hem. Kvällens middag blev en enkel en - lövbiff, klyftpotatis och bearnaisesås!

Helgen har gått sjukt fort. Imorgon är det arbetsdag igen!
#1 - AMEERA

Jag förstår vad du menar med gilla och följa, din blogg är superbra och jag tipsar gärna om den. Tänkte mest kanske att nån av dina läsare skulle bli sugna. Ursäkta om jag använde din underbara blogg som reklampelare :O

#2 - Emma-Lou

Halloj! Jag tänkte faktiskt besöka den parken vid 18-tiden ikväll eftersom jag befann mig där intill! :-)



Vad snyggt du har fått till fliken på första bilden, det ser nästan ut som en skylt som tillhör bilden. Vilket program gör du detta i?



Tack än en gång för igår, du är så fin och trevlig :-)