bambi

Redo för bio! Zack sitter      redan klist...

img_1382 (MMS)

Redo för bio! Zack sitter      redan klistrad vid reklamen och mumsar popcorn. Ljudet känns inte för högt heller (det var jag var lite orolig för).

#1 - Pethra

Vad spännande! Vi skall gå och se Cars med vår dotter snart har vi tänkte, hon har heller aldrig varit på bio tidigare, men så är hon 1 år äldre än Zack, men jag tror att Zack kommer klara det galant! :)

#2 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Aww så stor han ser ut. Första bion och allt. :D

Hoppas ni fick det mysigt och tack för lunchdejten idag. Kramar

#3 - Lisa

Jag har sagt det förut, men jag säger det gärna än en gång; vad roligt det är att följa och läsa om dina underbara barn! Mmm, de är ju så härliga! Morgonmysbilden var t.ex. supersöt och det var också lika QL att läsa om Zacks trevliga biostund :) Hoppas förstås att även mamma fick nöje av filmen ;-) Sommarkram från Lisa :)