bambi

Sitter här i skuggan och njuter av en iska...

img_9357 (MMS)

Sitter här i skuggan och njuter av en iskall cola på Gröna Lund. Zach är iväg och åker spöktåget med pappa, jag hoppas att han inte blir för rädd. Jag har en vän vars son inte vågade åka några karuseller alls efter en åktur i spöktåget. Som ni kanske märker så har jag fått igång min iPhone, varför sa ingen att man var tvungen att koppla ihop den med iTunes??!? Efter fem samtal med 3 så nämner dom det...

#1 - tindra

krångel krångel ;) Men visst är det kul att kunna blogga med den

#2 - Rebecca

Ser gottigt ut! ;D

#3 - Aggie

men det säger ju telefonen själv till om när man startar den första gången! Så inte så svårt att missa ;-) skulle ha frågat oss läsare om hjälp, hihi.



härligt med grönan!



Kramar!

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Aggie Men jag trodde ju att det var valbart (och något dom bara föreslog) inget man var tvungen att ha för att telefonen ens ska fungera!

#5 - Aggie

Ah, jag förstår. här hemma e vi mac-galna förstår du, macbook, ipad, iphone. Tycker det e så himla mycket enklare när allt e mac. Bara att synka och du har samma appari "paddan" som i iphone och så har du back-up på datan. Så jag laddar mitt batteri genom att koppla min iphone till datan och så synkar den allt samtidigt. Så himla smart!



Kramar!

#6 - Maja

Va konstigt att man måste göra det!

#7 - Anonym

Hahaha:) Vad du kommer ihåg! Idag ska vi på Liseberg. Vi får se om han vågar åka nåt spöktåg (om det finns)... Kram till er alla.