bambi

Skadeanmälan till försäkringsbolaget
Skadehändelse: Mannens ca 6 månader gamla mobiltelefon har slutat fungera
Skadeuppgifter: Startar inte. Mobilopertören påstår att det är en vattenskada på mobiltelefonen (så dom ersätter eller reparerar inte den), men mobiltelefonen har inte varit i kontakt med vatten.



Tror ni att försäkringsbolaget kommer att acceptera vår anmälan? Maken har blivit drabbad av en ganska vanlig föräldraledighetsskada....
#1 - Smultronet

Haha det där hände mig med, köpte ny mobil och tappade den i badet när jag badade lillan...:p

#2 - Sanna

Snälla hjälp mig nå min dröm !



www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



#3 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 mån mellan barnen och tillbaka på jobbet

Har ni försäkringar som täcker "plötslig och oförutsedd händelse" (bra att ha när man har barn)



Jag skulle definitivt anmält och stridit för det. I slutändan blir det ju en ny telefon ändå. Och vägen dit är olika.



Jag har inte bara erfarenhet av Apoteken eller Posten utan också Försäkringsbolag........ been there, done that..

#4 - Dagar du inte visste fanns

NIX, har redan testat det :)

#5 - Belinda

:) Ta bort telefonen från hennes mun istället för att foto kanske?

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Belinda Den är redan helt sönder så nu spelar det inte så stor roll...

#7 - Agnieszka-2barnsmorsan

Det gör vi! Ska bli så himla roligt!

#8 - Belinda

Jo, det förstod jag.. vi har också haft en del fuktskadade mobiltelefoner här hemma :)

#9 - Emma-Lou

Mobilen kan dessvärre vara fuktskadad även om den inte har varit i kontakt med vatten. Om man exempelvis har mobilen i badrummet samtidigt som man duschar eller badar, så ångar det en hel del, vilket medför fukt in i telefonen.



Har ni ingen allriskförsäkring eller hemförsäkring?