bambi

Studiebesök på Cupcake STHLM



Ni vet ju hur mycket jag älskar cupcakes, så jag har länge längtat efter att besöka sveriges första cupcake butik - Cupcake STHLM. Jag tog med mig min älskade vän Linda dit och vi tog en lååååångfika på Cupcake STHLM.





Omgång 1 (ja, det blev ju flera omgångar under vår långfika)



Favorit här: Rocky Road, men Astrakan (med smak av äpple och kanel) kom god tvåa!



Omgång 2: Här var Babar helt klart godast med sin smak av rabarber, hallon och vanilj! En riktigt goding!!

Om ni älskar cupcakes (som jag) så bara måste ni besöka Cupcake STHLM! Det enda som gjorde mig lite besviken var att flera av cupcakessorterna var slut, men det förstår man ju! Så goda som dom var!  :)
#1 - tindra

ser jättegott ut! Min laktos mage skulle inte klara av så pass :/ , men lite kan man smaka bara man tar en liten tablett innan ;)

Hur mår du & barnen? Hur har första jobbveckan gått? Vad tycker du om staden??

#2 - Maja

Där skulle jag aldrig kunna vara utan att lägga på mig minst 5 kg av att bara titta :P

#3 - Elin

Hej hej!

Jag funderar på att överraska min kompis med ett besök på cupcake sthlm i julklapp då vi båda älskar att baka, och självklart även att äta :P Har du någon aning om vad en liten cup cake kostade?

Svar: Mini-cupcaksen kostar 15 kr/st.
bambi