bambi

Syskongos på morgonen
Dom senaste två morgonarna så har vi hört hur det har pratas ifrån barnens rum på morgonen. Istället för att komma in till oss så har Zack gått och lagt sig hos Leah och dom har legat och pratat med varandra i hennes säng.



Eftersom det var min tur att gå upp med barnen (och maken har sovmorgon) så kunde jag inte låta bli att ta med mig kameran när jag gick in till mina gosungar.

Dagen idag bjuder på en massa skoj och trevligt. En ganska fullbokad dag faktiskt, men det kommer nog dom här sista semesterdagarna vara. Man vill ju klämma ur så mycket som möjligt ur dom!

Ha en underbar fredag allihopa!
#1 - helena.

det var bland det sötaste jag läst och sett! Vilken underbar syskonkärlek.

#2 - tindra

Gud vad sööööööööööööööööta!! Vad fint med syskonkärlek! Vi får hitta på något snart :) kraaam ...hör av dig när det passar...en playdate maybe :)

#3 - Sara - Mamma till Max 2,5 år

vilken underbar bild =)!

#4 - Erika

Oh, Ni har så otroligt underbara barn...

#5 - Linda

Vilken jättehärlig bild!!! De ser så hjärtligt glada ut, men vilka barn fejkar ett leende? Men det ser liksom så äääh hittar inte rätt ord för att beskriva det.