bambi

The Fighter

Här om dagen så såg jag och maken på filmen The Fighter som är en verklighetsbaserad film. Den handlar om en kille som boxas. Hans storebror boxades också förut och var rätt så duktig ett tag men fick stora problem med droger. Storebror ska coacha lillebror men det går inte så bra med alla hans drogproblem. Det går inte alls bra för lillebror, men han ville inte dumpa sin storebror trots att han mest sabbar för honom.

Christan Bale är som vanligt LYSANDE som skådis, så himla trovärdig som knarkare. Bara hans skådespelarinsatser gör filmen sevärd, men även storyn är väldigt bra. Slutet är väldigt spännande och jag satt på nålar då.

 

Jag ger filmen en 4:a av 5, även fast jag inte är så förtjust i boxning för den porträtterar syskonkärlek så fint  ;)

#1 - Linn

Vilken fin blogg du har !

Kolla gärna in min :)

#2 - Josefine

Vi älskade också den filmen! Som sagt, Christian Bales skådespelarinsats är STRÅLANDE.

#3 - Annica H

Jag borde verkligen se den då? ;)

#4 - AMEERA

Jag tyckte inte alls om den, tyckte den var så blasé på nåt sätt.

#5 - tindra

låter bra...ska kolla på den :)