bambi

The Voice Streetdance School


Igår kväll så var jag på ett event som The Voice Streetdance School och Finest anordnade. Jag gick dit solo men träffade på Emma-Lou som jag känner efter att ha träffats på en massa massa events. Det är alltid lika roligt att hänga med henne! Jag blev lite star-struck när jag såg att Christian som vann den svenska versionen av The Bachelorette var där. Det var en av dom få tv-serierna som jag följde slaviskt under våren. Men jag hejjade inte på Christian, utan på den otroligt snygga och otroligt trevliga Sebastian. Så när han kom innan för dörrarna så var jag bara tvungen att gå fram och prata med honom.



Han var riktigt riktigt charmig! Vi pratade massor. Han berättade att han höll på med en egen tv-serie som heter Hybris som spelar lite på att han har fått hybris ;)

Han var otroligt sympatisk och sa att han blev väldigt smickrad av att jag ville bli fotad med honom och att jag gillade honom. Jag blev i allafall väldigt charmad och det hela slutade med att vi följdes åt till tunnelbanan och jag fick hans goodiebag...




Så, jag hade en mycket trevlig dag igår. Cupcakes, rosé och snygga killar, vad kan man mer begära?? ;)

Synd att han hade flickvän  ;)
#1 - ann

amen hallå vilket inlägg, tycker fruktansvärt synd om din sambo ..

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

ann amen hallå, har du ingen humor? ;)



Sen så är han min man och han var den första som fick se bilderna och han skrattade gott åt dom ;)

#3 - Karoliina - med K och två i.

Holy smoke! Vilka ögon karln har!! :)

#4 - Emma-Lou

Woho! Det var ett trevligt event igår :-)



Haha, Ann då ;-) Det är ju skoj rakt igenom, det måste du väl förstå.

#5 - Emma-Lou

Skickar du bilderna förresten. www.mytransfer.com är en toppensida för att sända hela album :-) Snodde för övrigt två bilder till det nyligen publicerade inlägget, så att du vet.

#6 - Erika

Tihi ;) Me tanke på vicken goding d va så va d heeeeelt lagligt att kyssa honom på kinden :)

#7 - Game Girl

Hej! Kul att träffas igår! Ha en riktigt skön söndag nu! Kram!

#8 - Lina

Snyggaste mannen jag sett! Är verkligen avis! ;)

#9 - Anna-Carin

synd att du är gift fniss



Det är däremot inte jag. Du vet den här leken "skicka-vidare"... :)