bambi

Vår ragdoll Hera
Postat av: Johanna

Vad menar du med "mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls"? Har funderat på detta i ca 1 år nu =))


Svar: Det är en textrad från min favoritlåt av Kent - 747. Jag har skrivit mer om titeln på min blogg här.




Postat av: Julia

Kul med frågestund! :)

Jag funderade lite häromdagen på om ni har kvar Hera?
Hoppas inget hänt med henne, vet ju hur mycket du gillar henne...

Ha en bra dag, tack för din blogg!
Kramar



Svar: Ja, klart vi har kvar Hera. Hon tar ju tyvärr inte upp lika mycket plats i bloggen som förut när när man har två små barn.

För er som inte vet, så är Hera vår katt. Hon är en Ragdoll och världens snällaste katt. Ibland lite för snäll, eftersom barnen får göra vad dom vill med henne och hon säger aldrig ifrån utan piper bara ynkligt (och då får jag eller mannen komma till undsättning).

#1 - Karolina

Hon är verkligen jättefin, har förstått att alla ragdoll katter är lite för snälla för sitt eget bästa?! Vår vilda Sixten gör ett bra jobb med att hålla undan närgångna ungar, lite för bra ibland...