bambi

Världen är liten



Tänk va världen är liten. Min allra allra första kompis här i Sverige bor också här i Stockholm och har läst min blogg i 2 år. Det var inte förrän hon läste ett inlägg om min uppväxt i USA som hon kom på att det var jag!

Så vi har suttit och pratat gamla minnen och barn och bloggar och har haft jättetrevligt! Hon har världens sötaste 4-månaders och jag längtade tillbaka till tiden då barnen låg stilla. Nu så måste man vakta Leah varenda minut....

Nu blir det Pride!
#1 - sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

hihi jag kan ju lixom inte låta bli ;) Jag köpte två par små söta strumpor oxå. Blåa som det stog "I love mum" på och rosa som det stog "I love dad" på - där tyckte jag att jag fick till det ordentligt ;) Bebisens mamma sa att om bebisens farmor såg det där skulle hon tuppa av haha! Världen är upp och ner!

#2 - Maja

så häftigt :)

#3 - tindra

Det var jättetrevligt att ses :) Vi får höras av & bestämma playdate snart så får barnen leka :)