bambi

Varma sensommar
Åh, det är så underbart att komma hem till två glada barn och ta en sväng till parken innan middagen.






Det fortfarande riktigt varmt ute (speciellt i solen) så vi njuter av denna underbara sensommar så mycket vi bara kan!

Jag hämtade ut tre stycken spännande paket, med en hel del barnkläder från höstens kollektioner (visar er sen). Sen har jag fått några inbjudningar till lite olika events, som förstås sker på dagtid på vanliga veckodagar. Jättetrist att inte kunna gå, men så är det när man jobbar!
#1 - Nena

Ja visst är det skönt när det är varmt när man kommer hem och man kan suga ut lite mer ur sommaren! Så du har träffat eleverna idag! alltid lika spännande. våra kommer på tisdag! Kännsinte som man är igång på riktigt förrän de är på plats. Men helgen innan lektionerna drar igång brukar inte varanådig....

(Upptäckte just ditt svar på min jobbfråga och jag har skrivit en lång kommentar - lycka till med IB-jobbet! Ett bra val!)

Kram

#2 - spiderchick

mysigt :-)



Jag kan aldrig gå på events för allt är i sthlm :-( Åker inte dit för bara ngr timmar liksom.

#3 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Ser verkligen underbart härligt ut. Här nere i Skåne har vi inte varit i närheten av sommar sen i början av juli känns det som, riktigt höstväder.