bambi

Vecka 31 - #146 Smirk tee



Denna veckas Odd Molly är en färsking från höstens Classics by Odd Molly kollektion och den heter #146 Smirk tee. Den är i 100% bomull och finns i färgerna rose, blue och white.



Det här nog en av dom mest eftertraktade plaggen bland Classics by Odd Molly och det förstår jag verkligen! Det är en väldigt skön enkel topp med fina detaljer. Jag älskar dessa klassiska basplagg från Odd Molly! För dom håller oftast väldigt bra kvalité och är väldigt sköna att bära.

Den har fina detaljer som knyt fram, hål stickning med odd molly logga och att den är avskuren under bysten.

Jag har tagit mina vanliga storlek (2) och tycker att den är normal i storleken. Den kan kännas något urringad när man har lite större byst. Smirk tee kostar 500 kronor.

#1 - camilla

Tack för att du visade upp den :)

Har en i osa och i vitt som ligger på posten och väntar men jag var lite orolig för storleken men inte nu längre..

den är ju jättefin!



/camilla/gambia90

#2 - Maja

Mm, den var fin!

#3 - Sister Moonshine

Den var verkligen söt. Jag tror att den blå skulle passa mig bäst.



/Åsa