bambi

Vinn valfri svamp tunika eller tröja från me&i!



Nu har ni chansen att vinna en likadan tröja eller tunika från me&i. Tröjan och tunikan är i mjuk strechig bomull!

Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är att gå in på me&i's hemsida och kika på deras fina höstkollektion. Lämna sedan en kommentar till detta inlägg där du berättar vilket plagg är din favorit ur me&i's höstkollektion?

Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta dig om just du vinner! Tävlingen pågår i en vecka och avslutas nästa måndag den 29/8.
#1 - caroline

owl puffy top är min favorit :)

#2 - Emma

gud va roligt!

Jag är ju svag för ugglor så " owls" är min favorit.

#3 - MansonDust ~ nybliven 4-barnsmamma <3

Jag gillade "peekaboo chicken" :)

#4 - annapanna

Älskar grönt så "tunic with one mushroom" är min favorit!

#5 - Amanda

Det var ju perfekt, för min favorit är faktiskt den gröna "mushrooms"-tröjan. :-) Otroligt härliga färger!



.. Men jag gillar "owls"-tröjan i princip lika mycket, ugglegalning som jag är. ;)



Ååå hoppas jag vinner!

#6 - Lili

Jag gillar "owls" tröjan,så fint!



grön färg är min dotters favorit,hoppas då.

#7 - Emilia

"pants with paw at back" tror jag skulle passa bra till mitt ännu ofödda barn :)

#8 - alexandra mamma till Tove och pysen i magen

ojojojoj.. det är ju hur svårt som helst att välja vilken som är en favorit jag har ju hur många favoriter som helst..

men för småttingarna är owls body och pants with owl in the pocket favoriterna och de kommer jag absolut att köpa till bebisen i magen..



och när det gäller favorit till de lite större barnen så är det faktiskt mushrooms tröjan..den skulle Tove passa så himla bra i..

#9 - Therese

Jag ääälskar" Pants with owl in the pocket".. De är verkligen underbara!! =)



#10 - Johanna

Men Åhh hur ska man kunna välja en favorit?:)men det får bli owl tunic men jag gillade alla owl tröjorna och alla muschroom tröjorna/ tunika. Gillar speciellt färg kombon på muschroom tröjorna.

Hoppas hoppas jag vinner ;)

#11 - Anna

Jag har tittat läänge på CB zebra striped sweet cardi, den skulle passa perfekt på min tuffa två-åring. Den är alltså min favorit!

#12 - Lilla Mysan

Min favorit är owl puffy top :-) Min lilla kråka älskar ugglor och hoar glatt så fort hon får syn på en uggla. Och, ja, jag gillar ugglor, jag med :-)

#13 - Emma

Jag gillar peekaboo chicken den var häftig ....

#14 - Jennie

Har 2 st favoriter då jag tycker min dotter passar så otroligt bra i grönt! Som tröja tycker jag helt klart att mushrooms är den finaste men skulle jag välja en tunika skulle det bli tunic with one mushroom.



På tal om något helt annat måste jag bara få säga att jag blir oerhört inspirerad av din blogg vad gäller kläder till barnen. Du har fått mig att våga blanda färger och mönster på ett sätt som jag inte gjort tidigare, tack!

#15 - Emelie

peekaboo chicken

#16 - Petra

Veloursweater with rabbit är min favorit!

#17 - Alfva - Bebis 2012

Helt klart CB zebra body! Så jäkla cool!

#18 - Regina

min favorit är "veloursweater with rabbit", den ser himla skön och mysig ut!

#19 - Angelica

Favoritprodukten är självklart dessa ursöta byxor: http://www.meandi.se/sv/produkter/91/112403.aspx

#20 - Annah

owls tunic är min favorit för den passar så bra ihop med min lilla tjejs rum som går i rött och svart och dessutom har en tavla på en uggla.

#21 - Karolina

Jag bara älskar Mushrooms Tunic :-) En underbar hösttunika.

#22 - Mimmi

Mushroomströjan och även Pants with owl in the pocket, är mina favoriter. Kunde bara inte välja en.

#23 - Emma

Min favorit är "autumn"!! Hoppas Hoppas att jag vinner den här tävlingen!

#24 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Min favorit är Owls, tröjan alltså. Underbart mönster (men det var verkligen svårt att välja ut bara en favorit)! :-)

#25 - Turistiaasi

Jag gillar byxorna: pants with owl in the pocket. Så roligt sydda och en sån finurlig detalj!

#26 - Sofi

En av mina söner gillar träjor med bilar och andra fordon på... så den gröna "one scooter" fick bli favorit.



#27 - Lina söderberg

Finns ju så mkt fint men favoriten är nog owl puffy top!! Min dotter gillar ugglor! Hon har en uggla(stickers) på väggen som hon tycker är så fin! Vore så kul att vinna topen!!

#28 - louise mamma till hugo

Hej

Den här skulle jag vilja vinna till min lilla sjukling här hemma som är totalt galen i alla motorfordon:



http://www.meandi.se/sv/produkter/86/112105.aspx

#29 - louise mamma till hugo

Hej

Den här skulle jag vilja vinna till min lilla sjukling här hemma som är totalt galen i alla motorfordon:



http://www.meandi.se/sv/produkter/86/112105.aspx

#30 - louise mamma till hugo

Hej

Den här skulle jag vilja vinna till min lilla sjukling här hemma som är totalt galen i alla motorfordon:



http://www.meandi.se/sv/produkter/86/112105.aspx

#31 - Annelie

Åh så mycket fint det finns! Men min favorit är nog ändå geisha-tunikan, "tunic with geisha". Men yoga-byxorna till mig själv är oxå något jag gärna skulle köpa!

#32 - Madeleine

Peekaboo chicken, den svarta, är definitivt min favorit. Den skulle klä min pojke väldigt fint! Lillasyster i magen får så klart ärva sen :)

#33 - Anna

Min absoluta favorit är mushroom i grön. Min dotter på 4 år hade varit så fin i den. Hon går på utedagis och är tokig i blommor, blad, svampar och djur. En liten naturtjej. Jag själv tycker den känns underbart retro och så rätt :D



#34 - Carro

På min beställning nästa vecka kommer yogapants till mig garanterat vara med =)

#35 - Carolin

Jag älskar owls-tröjan, den skulle vara perfekt till storasyster och att ärva för lillebror!

#36 - Tessan

sweatjacket! vår son har en sådan i brun velour som han fullkomligen älskar, & som lillasyster definitivt kommer ärva eftersom dess fina kvalitet gjort att den är som ny trots idogt användande & tvättande. blev så glad att se att modellen finns kvar i kollektionen även i höst, så jag kan köpa en till sonen i hans nästa storlek då den nuvarande börjar bli för liten!

#37 - sandra öst

Min blivande 4 åring älskar grönt och jag rött.

Tunic with one mushroom skulle bli en perfekt födelsedags present till henne. Hon fyller om bara 3 veckor. Tackar för en härlig blogg och roliga recept.



Mvh sandra

#38 - ENDENISE - Mamma till 2 i December

jag äääälskar "pants with owl in the pocket"..Men även den tillhörande bodyn är underbar!

#39 - Sara - mamma till Edvin & Betty

Efter att ha tittat igenom hela kollektionen så måste jag bara säga att jag älskar CB:s Zebramönster. Ska på party om 1½ vecka så då ska jag nog shoppa den blå bodyn med zebror till 4 månaders gamla Betty och den offwhita till 3 åriga Edvin = )

#40 - Camilla

Favoriterna av dem alla är den turkosa svamptunikan. Så läcker turkos färg som kommer framhäva Alice fina ögon.

#41 - Anna

peekaboo chicken är min favorit:-) Men svårt att välja..

#42 - Åsa

tunika med geisha, är min favorit till barn. Den svarta kavaj/koftan till mamma...

#43 - Elin

oj, svårt att välja bara en favorit, men det får bli CB zebra ribtee.

#44 - kristina

Min favorit är tunican foldover. Är skön och mjuk när man som jag har värk att ändå kunna känna sig lyxig och fin är toppen.



Kram Kristina

#45 - Belinda

Har kollat runt på hemsidan och min favorit är helt klart scooters everywhere! :) Hade en jättefin lila vespa när jag körde moppe!

#46 - Karoliina - med K och två i.

ååh. pants with owl in the pocket är helt klart min favorit, speciellt sen jag precis fick hem owl-tröjan och de bruna byxorna med tassen där bak. äälskar!!



#47 - Helena

"Scooters everywhere" tyckte jag var så himla fin! Skulle passa perfekt åt min lilla kille, han skulle älska den :) http://meandi.se/sv/produkter/86/112111.aspx

#48 - Karolina

Åh, jag älskar att de har tagit inspiration från skogen och gjort det så snyggt, om jag hade råd skulle jag köpa hela kollektionen, den gör mer för fantasin än vad spiderman och hello kitty gör... Är så trött på att bli bombaderad med sådana tröjor så fort jag ska handla åt min snart 4 åring.



Han är inne i en period då han vill vara ute i skogen hela tiden, han skulle fullkomligt älska dessa tröjor. Jag tror att "autumn" tröjan skulle göra susen, med träden, djuren och löven. :)



Jag kan lova att en vinst skulle uppskattas starkt. :)



Tack för en fin blogg,



Mvh Karolina

#49 - Maria

jag tycker "mushrooms tunic" är fabulöst snygg, en sådan skulle även min dotter gilla!

#50 - Sofia

Mycket fint till barnen MEN jag gillar Medallion Dress mest av allt.



Kram Sofia

#51 - Marie

Åh hade så gärna velat vinna en mushrooms tunica till min dotter så hon kan ha den och lysa upp höstmökret



/Marie

#52 - Hanna

Jag var på ett me and i-party alldeles nyligen, och blev så kär i owl puffy top. Köpte ingen, men ångrar mig nästan :)



Dottern var med en stund på partyt och ville ha klänningen med svampar så jag hoppas vi vinner!!



Må gott!

#53 - Linda m 3

Svamptunikan är en favorit till min yngsta dotter och den gröna svam ptröjan kommer som en god tvåa:) så jag kan inte låta bli att tävla så klart:)



/mvh Linda

#54 - Anna på Grönkulla

Jag är ju svag för ugglor så byxorna "pants with owl..." är en av mina favoriter.

#55 - Marie S

Jag älskar verkligen alla meandis kläder. Varje kollektion som kommer lägger jag in minst 4 beställningar (måste dela upp annars blir det dyrt) jag har verkligen svårt för att välja en favourit men det får nog bli canvasbyxorna. De är underskattade! Min son o dotter älskar dem verkligen! O de håller!

Marie

#56 - Bella

Min favorit är Peekaboo chicken. Så rolig, färgglad & söt :)

#57 - Lena

Det känns som ett omöjligt uppdrag att välja ett plagg ur Me&I-kollektionen. Men... Jag tycker tröjan "autumn" är superfin!!!



Nu håller jag tummarna för mig själv i en ny tävling. :-)

#58 - Tess

Min favorit blir nog Owl puffy top. Då jag har blivit helt ugglegalen hihi! Som så många andra verkar det som :) Jag har inga egna barn men jag skulle så gärna vilja ge den till min brorsdotter Evelina som också gillar ugglor. Hon har precis börjat dagis och hade varit så tuff i en sån :)



Kram!

#59 - Lena

Det känns som ett omöjligt uppdrag att välja ett plagg ur Me&I-kollektionen. Men... Jag tycker tröjan "autumn" är superfin!!!



Nu håller jag tummarna för mig själv i en ny tävling. :-)

#60 - Hanna

Jag gillar CB zebra bodyn.=) Men Mushrooms är ju cool också.=)

#61 - ♥anna♥

owls body är en av mina favoriter även om jag älskar svampmönstret också!



Hoppas på tur!

#62 - M

Tröjan "one scooter" gillar jag, den skulle passa bra till min systerson som älskar allt med motorer och är så söt och härmar och säger "bop bop bop bop" (brumljud) varje gång min pojkvän kommer på motorcykeln.

#63 - s*tina

Förutom underbara Mushrooms som jag såå gärna vill vara med i utlottningen av, håller tummarna hårt

så gillar jag http://meandi.se/sv/produkter/105/112505.aspx

Kram

#64 - Karin

Olws är min absoluta favorit. Älskar ugglor.

#65 - Diana

Min favorit är den ljus blåa tröjan med höstskogstryck.

#66 - jenny

tunic with one mushroom!!! Så snygg!!

#67 - Tess

"pants with paw at back" föll jag för direkt :-) Så otroligt sött med ett tassavtryck på liten bebisrumpa :-)

#68 - Jessica - Mamma till bustrollet Neo

Min absoluta favorit är tröjan "autumn" med ljusblå bakgrund och massa andra mysiga färger som passar så bra i höst, strax där efter kommer faktiskt svamptröjan som Zack har på sig.

Jag tycker Me&I överlag alltid har fina, trevliga och roliga barnkläder.

#69 - Viola

Musrooms tunic!

#70 - tankgirrl

Älskar HArry and Lily ar masquerade för min dotter älskar Star Wars- prylar och kläder :)

Skulle dock vilja vinna tunikan till min son, tror han skulle passa superbra i den!

#71 - Rita

Ååh, jag som bara ääälskar Me&I:s kläder! I den här kollektionen tyckte jag bäst om den gröna svampklänningen/tunikan med bara en svamp på. Dottern har i princip bott i den sedan vi fick hem den. :) Skulle vara så fint att matcha andra dottern i en tröja eller tunika med många svampar!

#72 - Josefine

Oj vad mycket snyggt det fanns där då! Svårt att välja...meeen om jag måste välja en så får det nog ta och bli tunic with rabbit (http://www.meandi.se/sv/produkter/87/112208.aspx). Jättesöt och skön i höstrusket på förskolan. Min flicka skulle älska den!



Nu håller jag tummarna! :-)



Hoppas på vinst!

#73 - Line

Jag hade velat vinna "tunic with one mushroom" i storlek 98/104 till min brorsdotter Alice som är 16 månader. Hon plockade nämligen kantareller med farmor häromdagen som de stekte och mumsade i sig. nästa morgon pekade hon på sin tröja som hade en blå svamp och sa NOM NOM!! Haha.

#74 - Emmelie

Jag blev helt förälskad i mushrooms tunic, vilka härliga färger!

Hoppas på vinst till min tjej som skulle passa perfekt i dessa färger med sitt mörka hår och blåa ögon =)

#75 - Nathalie-Mamma till Athida

Min absoluta favorit köpte jag på min visning i lördag. Det är yogabyxor för barn. De röda i velour.

Helt underbara.



Perfekt med långmudd som inte släpar i backen och blir blöta, och att man kan ta en strl större för länge användningstid eftersom de bara är att vika upp mudden.

Helt perfekta dagisbrallor!

#76 - Johanna

Åhhh älskar deras kläder. Förköpte mig nästan i våras hihi



Måste säga att den gröna svamptröjan är otroligt fin. Den skulle passa min son Edwin jättebra!!!

#77 - Malin

Åh, älskar Me&Is kläder (färg och kvalitet) och det är svårt att bara välja en favorit. Men ska jag välja någon så får det bli Owls-tröjan. Härliga färger och gosiga djur. :o)

#78 - Bee

Min dotter fick välja en favorit och det vart autumn tunic bland annat, jag gillar den också för den speglar hösten på ett så härligt sätt.



Tävlingens svamp tunika är bara för mysig, blir glad av att titta på dessa. Önskar oss lycka till! Ha en bra dag.

#79 - Jessica

"harry & lily at masquerade" är lätt favoriten! Här hemma älskar vi Star Wars, hela familjen!



Nu håller jag tummar och tår, gillar Me & I och din blogg mer och mer =) Kram

#80 - Fanny

Owls är min favorit, scooters everywhere är 3-åriga Frejas favorit. Hon vill ha moppetröjan :-)

#81 - fr�ken K

Åååh, jag älskar "autumn"tröjan. Det var så himla fina färger i den, och det gör att man börjar längta lite till hösten faktiskt. :)

#82 - Klog

Jag älskar" Pants with owl in the pocket".. Dom är hur gulliga som helst. Skulle passa min son perfekt.

#83 - Maria

Åh så roligt jag älskar dessa kläder men tyvärr har jag aldrig råd att köpa dom (har hittat på tradera för en billig peng nångång)

Jag hittade massa fint och mina favoriter är owls, autumn, peekaboo chicken, baggy sweatpants, yogapants, pants with paw at back, pants with owl in the pocket, CB zebra striped sweet cardi.



Men om jag måste välja just en bara så måste det nog bli Owls



Hoppas på tur nu för tröjan med svampar e ju grymt snygg med

#84 - Malin

Jag gillar peekaboo chicken :D



Hoppas på dundertur!

#85 - Malin

Min favorit är den här http://meandi.se/sv/produkter/86/112111.aspx



/Malin

#86 - Maria

Jag tycker "autumn" tröjan är finast, men svamptröjan kommer som en bra tvåa.

#87 - Christina

Åh, det finns så många fina att välja på men "Owls" är nog favvon! (http://meandi.se/Upload/Images/2010/vt_10/112107_individ_110727.jpg)

Tack för en fin blogg!



/Tinna

#88 - Linda

Svårt att välja... väldigt svårt att välja. Var för ett par veckor sen på ett M&I party, det var inte mycket lättare att välja där heller. Men ska jag välja favorit ur vuxenkollektionen så väljer jag medallion tunic. Ska jag välja till sonen så väljer jag peek a boo chicken, den svarta tröjan...



Nu får jag hålla tummarna :).

#89 - vintageRetroPrinsess

Tunikan med en svamp på i grönt är min favorit :).



Hade gärnat velat vinna svamp unikan i grönt till min Bambi ;) som börjar son dagis inskolning den dagen :) 3 år och 8 månader spännande värre :)

Klart man vill ha lite snygag dagis plagg :)

#90 - Moa

Jag gillar velourtunikan med en mushroom bäst. Men det fanns mycket fint som jag skulle kunna tänka mig i barnens garderober.

#91 - Anna

Min favorit är helt klart byxorna med en uggla i fickan. Vore tufft om de fanns i mamma-storlekar... :)

#92 - Lina

Peekaboo chicken, tröja i svart. Dottern har själv valt ut sin favorit. =)

#93 - Emma - mamma till Meja och Alvin

Min favorit är den gröna plyschklänningen/tunikan med den stora flugsvampen på magen :)

#94 - Malin

Älskar verkligen me and i:s kläder, så underbart mjuka och fina, toppen material. Men hur ska jag kunna välja ett bara favoritplagg? Tror nog det får bli peekabbo chicken mean kan väl inte annat än att älska den tröjan :)

#95 - Natta

Min favorit är owl puffy top .

#96 - care69

Jag är gärna med, "älskar" me&i.



Min favorit är, fast det är svårt att välja enbart en:

velourtunic with one butterfly



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/08/29-aug-vinn-troja-eller-tunika-fran-me.html



#97 - Spacegirl

Favoriten är owl puffy top

:-)

#98 - joHannah

Höstkollektionen är verkligen fantastisk och jag har redan många favoriter. Men det jag fastnat extra för är pants with owl in the pocket !



(tipsat http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/08/jag-tavlar-hos-bambi-om-en-troja-eller.html)

#99 - Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Är gärna med och tävlar, svårt att välja bland alla fina kläder men "owls body" och "pants with owl in the pocket" blev två favoriter! :)

#100 - Pappan Anders

Jag e med :-) Vill vinna en tröja till min son Lukas. Gilla oxå tröjan med små pingviner på. Vi håller tummarna och hoppas på tur.

Ha De!

#102 - Mia

Min och dotterns favorit är den gröna flugsvampstunikan...



Om jag vinner vill jag gärna ha den söta tunikan till min dotter i stl 98/104...dessutom matchar den hennes fina flugsvampsfilt :)



Tack för inspirerande inkägg...



KRAM

#103 - Malin L

Min favorit är tröjan med Zebror från samarbetet med cecilia blankens.

#104 - Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg sötnos! :) i like it'

#105 - Johanna

Min dotters första me&i-plagg får gärna vara owls! ;)

#106 - Aggie

Mina absoluta favoriter är Puffy Velourpants och Velourpants with pockets!

Min son har haft ett par av vaddera i olika storlekar och de håller så galet bra! Super bra mudd nertill så man kan vika in och upp, då räcker de otroligt länge!

Nu har han växt över sommaren och det skulle inte vara fel de fina turkosa eller de i camel.

Otrolig kvalité!!! Slår alla andra velourbyxor och mjukisbyxor! Då har vi testat många vid det här laget...



Kramar!

#107 - Hannele - mamma till två prinsar

Jag är med! Min favorit var/är: http://www.meandi.se/sv/produkter/86/112108.aspx, den lila med den gröna ugglan på..den var ju helt underbar!

#108 - liselotte

Är gärna med och tävlar, jättemycket fina saker men jag fastnade lite extra för tröjan Mushrooms

#109 - Carola L

Jag är med och en av favoriterna är tunic with butterflies



Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/august/svamptunika-alt-troja-fran-mei.html

#110 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är gärna med, jag gillar deras yogabyxor samt velourbyxorna, klara favoriter här hemma.



Är gärna med och tävlar och har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/august/troja-eller-tunika-298.html

#111 - Michelle

Denna tröja är hur skön som helst: http://meandi.se/sv/produkter/86/112111.aspx

Man blir glad av att titta på den :)

#112 - Marie

Min absoluta favorit är "owls tunic" men jag älskar alla plaggen!

#113 - nelly

http://meandi.se/sv/produkter/86/112109.aspx



Denna är så fiiiiiiiiiiiiin!

#114 - Elin J

Hej hej klart att man är med!



Min favorit är owl puffy top, http://meandi.se/sv/produkter/86/112108.aspx



håller tummarna



KRAM

#115 - jessamy

Vilken rolig tävling.



Denna gillade jag.



CB zebra body =)

#116 - Jasmine

Vi älskar naturen och jag tycker om http://meandi.se/sv/produkter/86/112101.aspx Tröjan med svampar vill jag vinna :)

kramar

#117 - Annika Nilsson

Hej!

Min favorit är "pants with owl in the pocket". Supersött och piffigt!

#118 - jenn

Klart att jag vill prova lyckan! Min favorit var nog denna:

http://shop.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=4&prod=5936&catId=81

jag har tippsat pa min blogg:

http://barbados.blogg.se/2011/august/29-augusti-mei.html

#119 - Millah - med bebis i magen ♥

jag är jätte gärna med :)



en favorit: http://www.meandi.se/sv/klader/91/till-babisarna.aspx



kram // millah

#120 - Kicki

peekaboo chicken - så underbar!

:-)

Ha en fortsatt härlig söndag

#121 - TinaZ

Jag är gärna med. Min favorit är Den svarta peekaboo chocken tröjan.

#122 - Malin

Jag är Gärna med och tävlar=) Jag blev lite kär i den gröna "mushroom tröjan" . Skulle sitta fint på min spralliga 2.5 -åring=)

#123 - mathilde

Gillar Owls bäst! Mina barn älskar ju djur och fåglar.



Håller mina tummar hårt för vinst :-) och börjar prenumerera på din blogg!

#124 - Therese

Min favorit är

pants with owl in the pocket

Ser sköna ut och är jättefina!

#125 - Ida

Min favvis är faktist just svamptröjorna!

Så jag är gladjeligen med och tä'vlar åt min son om en svamptröja!

"pants with owl in the pocket" är också en favvis som nog allt kommer att beställas från deras webbshop :)

#126 - Camilla Desirée - 24 år och gravid med fyran

tunic with rabbit är favoriten och den bara skriker Minna om! ♥



La även till dig på bloglovin' nu. Kram!

#127 - Tina

peekaboo chicken är en stor favorit här.

Men dessa mushroom tröjor är underbara med, skulle bli så glad att vinna detta till min yngsta som nu fyller 2 år på onsdag.

#128 - Anna

Pants with owl in pocket! En sån galet cool liten tjej man skulle ha i dessa byxor, sen kan ju även lillebror ärva. Bra det!

#129 - Lina & lille Kian

Jag måste säga att owls body är min favorit och skulle bli fint till Kian och kommande syskon!

#130 - Mamma Miaa

Hej Bambi :) Jag vill jättegärna vinna en svamp tröja, dom är superfina tycker jag, men min absoluta favorit är faktiskt "zebra striped sweet cardi" kom jag fram till efter att ha tänkt länge och hårt. Jag tycker nästan om allt lika mycket :)



Kram Miaa.

#131 - Ejkej

Ojoj, jag är också superstressad såhär i början av terminen och höll på att glömma bort att tävla. Pust. Hoppas det lugnar ner sig(för oss båda) snart.



Mina favoriter är "CB minipants with feather at back" supersöta med förstärkta knän och en liten fjäderdetalj på rumpan. Men är också väldigt förtjust i tröjan "owl", förutom svamparna då såklart. Håller tummarna för en fin svamptröja.

#132 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Min favorit blev "pants with paw at back". SUPER coola ju :)

#133 - Therese - Eira min ögonsten

Dom fina plyschkläderna med kaninerna är mina favoriter :)

#134 - Anna

Hjälp detta var ju jättesvårt! Fanns massor av udnerbara plagg för en sådan som mig som gillar tryck av alla de slag! Men jag måste nog säga att OWL bodyn slog högt, typiskt att jag ej har någon bebis längre =) Men sedan var faktiskt svamptröjan en riktig höjdare också!

#135 - Fnulan

Hej min sköna, jag ÄLSKAR

owls tunic!



Kram

#136 - Inga-Lill

Vilka mysiga plagg. Jag vill vinna en svamptröja till mitt barnbarn. En annan favorit ur kollektionen är http://meandi.se/sv/produkter/86/112107.aspx

Må så gott och Njut av årets alla dagar!

#137 - Lotte

hat with one mushroom -den var superskön ju :)

mvh Lotte -bullemamman

#138 - evaj

Jag gillar den fina svamptröjan med grön botten! Den är säsongens favorit!

#139 - Sofie

Mina favoriter till 3-åringen är svamptröjan och scooters allover till min bebis är favoriterna ugglebodyn med byxor till såå söta.



Tack för en underbar blogg alltid så roligt att läsa:-)